Prawie bezdymne 135,8PS / 302,8NM na seryjnej suszarce 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Prawie bezdymne 135,8PS / 302,8NM na seryjnej suszarce 1Z
Jak w temacie , po dzisiejszej wizycie w Compsporcie wracałem z bananem na twarzy,
Wynik może nie jest oszałamiający ale przy wadze mk3 wystarcza do płynnej jazdy .
po założeniu 216 udało się osiągnąć lajtowo 135,8ps , bez żadnego dymu, na doładowaniu 1,1 coś tam bara.
Ponoć mam bardzo dobrą pompę , nawet padło pytanie czy nie zakładałem z AFN'a
Wydruk serii z założonymi wtryskami też był miłym zaskoczeniem 122,7PS
po wirusie
Może kiedyś zmienimy suszarkę ale nie prędko, chyba jak moja odleci ...
Mały update do tematu, 02/03/2009
Po wspawaniu końcówek tłumika z Leona Cupry , które idą na wprost a nie jak ori w dół zweryfikowałem, że nie jest tak całkowicie bezdymnie, przy ostrym wciśnięciu gazu na max czasami pojawia się dymek, ale bardzo delikatny, Tak więc jest prawie bezdymnie.
Wynik może nie jest oszałamiający ale przy wadze mk3 wystarcza do płynnej jazdy .
po założeniu 216 udało się osiągnąć lajtowo 135,8ps , bez żadnego dymu, na doładowaniu 1,1 coś tam bara.
Ponoć mam bardzo dobrą pompę , nawet padło pytanie czy nie zakładałem z AFN'a
Wydruk serii z założonymi wtryskami też był miłym zaskoczeniem 122,7PS
po wirusie
Może kiedyś zmienimy suszarkę ale nie prędko, chyba jak moja odleci ...
Mały update do tematu, 02/03/2009
Po wspawaniu końcówek tłumika z Leona Cupry , które idą na wprost a nie jak ori w dół zweryfikowałem, że nie jest tak całkowicie bezdymnie, przy ostrym wciśnięciu gazu na max czasami pojawia się dymek, ale bardzo delikatny, Tak więc jest prawie bezdymnie.
Ostatnio zmieniony pn mar 02, 2009 10:54 przez mariachi, łącznie zmieniany 7 razy.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
I jeszcze sobie tak gdybam. Ludzie ktorzy przekladaja 216 do ALH, ktory ma wydajniejsza pompe (jest tez 11 ale w automacie) i turbo VNT, ktore dmucha w serii 0,95bara i po zalozeniu 216tek w ALH ludzie otrzymuja ~120KM
I teraz powolam sie tez na przypadek kolegi scyhe, ktory w AFNie osiagnal 137HP i 303Nm
Turbo w 1Z pompuje w serii ok 0,82bara. Moim zdaniem miales grzebane w tym samochodzie. Jakis maly sofcik albo wymiana na mocniejsza pompe. Albo to i to:P
Po prostu to nie mozliwe, ze po wymianie samych koncowek przy mniejszym doladowaniu niz ma ALH zrobiles 122KM, gdzie ALH potrzebuje na to 0,13bara doladowania wiecej. A sadze, ze mapy paliwowe sa te same.
Ciekaw jestem ile mi wypluje. Sadze, ze bedzie cos kolo 110KM po 216tkach.
I teraz powolam sie tez na przypadek kolegi scyhe, ktory w AFNie osiagnal 137HP i 303Nm
Turbo w 1Z pompuje w serii ok 0,82bara. Moim zdaniem miales grzebane w tym samochodzie. Jakis maly sofcik albo wymiana na mocniejsza pompe. Albo to i to:P
Po prostu to nie mozliwe, ze po wymianie samych koncowek przy mniejszym doladowaniu niz ma ALH zrobiles 122KM, gdzie ALH potrzebuje na to 0,13bara doladowania wiecej. A sadze, ze mapy paliwowe sa te same.
Ciekaw jestem ile mi wypluje. Sadze, ze bedzie cos kolo 110KM po 216tkach.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
mariachi, gratulacje
wtryski 216 robią robotę
cieszę się ze coraz wiecej ludzi się przekonuje, bo pamiętam że na forach mówiło się że do 216 to trzeba od razu turbiny zmieniać a juz na ori soft zakładac to przestępstwo
ps. to są BOSCH-a końcówki, gdzie regulowałeś ?
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 19:10 ]
wtryski 216 robią robotę
cieszę się ze coraz wiecej ludzi się przekonuje, bo pamiętam że na forach mówiło się że do 216 to trzeba od razu turbiny zmieniać a juz na ori soft zakładac to przestępstwo
ps. to są BOSCH-a końcówki, gdzie regulowałeś ?
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 19:10 ]
przeważnie 125KM a czasem i 128bradley pisze:Ludzie ktorzy przekladaja 216 do ALH, ktory ma wydajniejsza pompe (jest tez 11 ale w automacie) i turbo VNT, ktore dmucha w serii 0,95bara i po zalozeniu 216tek w ALH ludzie otrzymuja ~120K
ja znam przypadek AFN-a 120KM w serii i 140KM po założeniu 216 stekbradley pisze:I teraz powolam sie tez na przypadek kolegi scyhe, ktory w AFNie osiagnal 137HP i 303Nm
jak widać możliwebradley pisze:to nie mozliwe, ze po wymianie samych koncowek przy mniejszym doladowaniu niz ma ALH zrobiles 122KM, gdzie ALH potrzebuje na to 0,13bara doladowania wiecej. A sadze, ze mapy paliwowe sa te same.
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
bosch, takie jak ty sprzedajesz, składałem w Boschu w Bielskucowboy pisze:ps. to są BOSCH-a końcówki, gdzie regulowałeś ?
,bradley, nikt w moim aucie nie grzebał, nie było żadnego softu, wszystko poza wtryskami jest totalnie seryjne, już pisałem kilka razy że mam wyjątkową pompę,
zacytuje po raz kolejny moją wypowiedz z 7 lutego która w końcu znalazła potwierdzenie na hamowni:
"moja pompa jest jakaś wyjątkowa,
po zmianie na 216 ludziom z reguły dużo na wysłużonych pompach zmienia się kąt wtrysku i dawka a u mnie ledwo co drgnęły, wogóle już bez zmiany softu auto zapina jak wściekłe, ale zobaczymy co pokaże hamownia"
auto jest przywiezione z ziemi Włoskiej do Polski , nie zgnite , nie dojechane, i chyba będe je trzymał tak długo aż samo się skończy
[ Dodano: 19 Lut 2009 21:22 ]
dodam jeszcze że jeździła nim pani Paola ze swoim małym dzieckiem wmontowanym na foteliku
i zostało przywiezione jako totalna seria , tak jak wyjechało z fabryki , niczego nie brakowało i nikt nie dodał żadnego najdrobniejszego szczegółu
dzięki za infobosch, takie jak ty sprzedajesz, składałem w Boschu w Bielsku
spoko, Adamm tez ma 1Z + 216 + remap i ma 137KM więc wynika jak najbardziej OK
zwykle 1Zety w tej konfiguracji robią się na 130-135KM
jak widac najwięcej zależy od wtrysków bo w 1Z sa dziurki chyba 0,185 lub 0,194 i to blokuje przyrosty mocy, bo pompa nie jest w stanbie przez takie pipki przepchac odpowiedniej dawki paliwa
sory ,że podepnę się pod temat,ale skoro 1Z tak dobrze się kręci to czemu następca 1Z - AHU z wtryskami 216 i programem kręci się tylko do 130KM i 290NM. Trochę jestem zaskoczony tym bardziej że AHU ma ECU 16bit .A może z moim autem jest coś nie tak. Gratuluję ,piękny wynik kolego mariachi
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
slaw71, moj tez ma 16bita. A z reszta Patryk sie pytal jaki komputer mam bo w plastikach (8bit) oni nie grzebia.
To juz dzisiaj, niecale 10h:) Zobaczymy ile to ja mam po 247kkm przebiegu i 216tkach.
[ Dodano: 20 Lut 2009 00:35 ]
To juz dzisiaj, niecale 10h:) Zobaczymy ile to ja mam po 247kkm przebiegu i 216tkach.
[ Dodano: 20 Lut 2009 00:35 ]
i 165KM na 1 barze?ja znam przypadek AFN-a 120KM w serii i 140KM po założeniu 216 stek
Pozostaje tylko pozazdroscicmariachi pisze:niczego nie brakowało i nikt nie dodał żadnego najdrobniejszego szczegółu
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
najlepsze że ma to na 8bitowcucowboy pisze:Adamm tez ma 1Z + 216 + remap i ma 137KM
niektóre 1Z też miały 16bit, ale trafiły się tylko "wybrańcom" jak np mi i bradley'owislaw71 pisze:skoro 1Z tak dobrze się kręci to czemu następca 1Z - AHU z wtryskami 216 i programem kręci się tylko do 130KM i 290NM. Trochę jestem zaskoczony tym bardziej że AHU ma ECU 16bit
Powodzenia, oby ten dzień był dla Ciebie szczęśliwybradley pisze:To juz dzisiaj, niecale 10h:) Zobaczymy ile to ja mam po 247kkm przebiegu i 216tkach.
Ja mam niekręcone 260kkm
Tak poza tematem to ktoś widząc to powiedział mi wielkie UUUUUUUUU, to za chwile trzeba będzie robić remont.
Właśnie tacy ludzie wolą kupić auto z 150kkm (które faktycznie ma 350kkm).
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 08:47 przez mariachi, łącznie zmieniany 3 razy.
to nie ten przypadek...bradley pisze:i 165KM na 1 barze?
nie każde auto tak samo wychodzi, zwłaszcza że trafiają się 1Z / AHU / AFN z przebiegami 400 tys i wiecej km, gdzie juz pompa nie wydalaslaw71 pisze:skoro 1Z tak dobrze się kręci to czemu następca 1Z - AHU z wtryskami 216 i programem kręci się tylko do 130KM i 290NM. Trochę jestem zaskoczony tym bardziej że AHU ma ECU 16bit .A może z moim autem jest coś nie tak
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
mariachi, gratulacje taki wynik to pompa i reszta gratów musi być zdrowa
Swoim muszę się przejechać na hamownie bo jestem ciekaw ile mam koni teraz
Swoim muszę się przejechać na hamownie bo jestem ciekaw ile mam koni teraz
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 11:44 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości