nowy posiadacz golfa wita i pyta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja na 87,78% obstawiam że nie mam korektora, mam założone hamulce 256x22 z przodu i tarcze z tyłu nie pamietam czy 210 czy 220 średnicy i na suchej nawierzchni jak depniesz ale naprawdę mocno to czyje że auto ustawia się odrobinę bokiem, ale nie wiem czy to przez ten reghulator czy poprostu unosi się tył... z przodu mam glebe -60 a z tyłu jest uniesione na -30(wiadomo jak sie wozi schabów z tyłu to tak musi byc)...
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Korektor hamowania - w niektórych był, w innych nie. Ja mam 1.6 i u mnie nie ma. Wydaje mi się raczej, że to zależało od wyposażenia, może też od silnika. W każdym razie, jak z tyłu były tarcze, to był i korektor, a jak bebny, to były dwie możliwości - że był, ale wtedy cylinderek w bębnach był większy, lub nie było, wtedy cylinderek w bębnach był mniejszy. Czyli jak ktos chce wsatiać tarcze, to musi mieć korektror, aby błyo bezpiecznie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-=ren=-, przy tym zestawie fabrycznie musiałby być.
Jeśli masz opuszczone -30 na tył wypadało by go wyregulować (jeśli jest). Zasada działania hamulców jest taka że "zatrzymują" przednie a tylne wspomagają i dbają o to by auto nie wywinęło bączką (w teorii) Dlatego tylne heble hamują słabiej i dla tego montowany jest korektor siły hamowania.
Jeśli masz opuszczone -30 na tył wypadało by go wyregulować (jeśli jest). Zasada działania hamulców jest taka że "zatrzymują" przednie a tylne wspomagają i dbają o to by auto nie wywinęło bączką (w teorii) Dlatego tylne heble hamują słabiej i dla tego montowany jest korektor siły hamowania.
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 23:13 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
nie zgodzę się, bo korektor działa tak że przy słabym obciążeniu tylnej osi, siła hamowania tylnych hamulcy jest mniejsza (po to żeby nie zablokowało kół i żeby auto nie obracało się bokiem) bo masa auta jest mniejsza. Natomiast kiedy dopakujesz mu kilogramów to wtedy żeby auto zatrzymac potrzeba więcej siły i korektor (właśnie przy obniżeniu auta, czyli jak mu wsadzisz 3 osoby na tył po 100 kilo, czy opuścisz na zawieszeniu to nie ma znaczenia) tak jakby otwiera się bardziej "puszczając" większe ciśnienie na tylne zaciski właśnie żeby wspomóc przednie hamulce...mate64 pisze:pamiętaj że przy obciążeniu tyłu na glebie będziesz hamował w zasadzie tylko przodem.
na koniec pozwolę podsumować... jakby ci się kiedyś trafiły hamulce od "dwójeczki" GTI albo passata B3 jakiegoś 2 litrowego to bierz cały komplet i wymieniaj na tarcze... miałem awaryjne hamowanie ze 150km/h na seryjnych hamownikach z g2 1.6 BĘBNY i po przełożeniu hamulcy jest ZNACZNIE ALE TO ZNACZNIE LEPIEJ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 266 gości