Golf IV TDI nie odpala, świecą się wszystkie kontrolki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV TDI nie odpala, świecą się wszystkie kontrolki
Nie mogę odpalić silnika. Wyświtlacz zegara i licznika nic nie pokazuje, po przekręceniu stacyjki świecą się prawie wszystkie kontrolki. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala (brak paliwa?). Po jakimś czasie oświetlenie wnętrza wysiadło przestał też działać centralny zamek z pilota (kluczykiem zamykam i otwieram normalnie), akumulator jest sprawny.
Jeszcze wczoraj wszystko było w porządku.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Jeszcze wczoraj wszystko było w porządku.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
gdzielak
bezpiecznikgdzielak pisze:Po jakimś czasie oświetlenie wnętrza wysiadło przestał też działać centralny zamek z pilota (kluczykiem zamykam i otwieram normalnie)
bezpiecznikgdzielak pisze:Wyświetlacz zegara i licznika nic nie pokazuje,
problem z elektryką - sprawdź bezpieczniki na akumulatorze a następnie połączenia przy skrzynce przekaźników i same bezpieczniki
Witam.
Mam mały problem z moim MK4 . Jest to golfik z 1999r. 1,9TDi. Od jakiegoś czasu mialem problem z odpaleniem samochodu przez zużyty akumulator. Co dziwnego bylo w tym ze aku mial dopiero 3 miesiace (aku 75AH). Pojechalem do serwisu i okazalo sie ze z aku wszytko ok ale wyszla bardzo zla rzecz. AUTO PODCZAS POSTOJU POBIERALO 0,86A CO POWODOWALO ROZLADOWANIE AKU. Pojechalem do kolesia z alarmem i okazalo sie ze to nie alarm (tak sie kolesiowi wydawalo) :green_fuck: . Pojechalem wiec do mechanika i zeszedl do 0,24A przy czym zdemontowal cała skrzynke z bezpiecznikami odlaczyl wszysktko co bylo mozliwe i dalej bylo 0,24A.
Nie wiem co mam teraz zrobic Mechanik powiedzial ze jak odlaczy ten DUZY CZARNY KABEL NA AKU(TEN PRZY CZERWONYCH) TO WTEDY JEST TAK JAK NALEZY. Ale to moze byc skoro nieby cala elektryka zostala wylaczona na skrzynce. Może ktoś mial podobny problem??
Mam mały problem z moim MK4 . Jest to golfik z 1999r. 1,9TDi. Od jakiegoś czasu mialem problem z odpaleniem samochodu przez zużyty akumulator. Co dziwnego bylo w tym ze aku mial dopiero 3 miesiace (aku 75AH). Pojechalem do serwisu i okazalo sie ze z aku wszytko ok ale wyszla bardzo zla rzecz. AUTO PODCZAS POSTOJU POBIERALO 0,86A CO POWODOWALO ROZLADOWANIE AKU. Pojechalem do kolesia z alarmem i okazalo sie ze to nie alarm (tak sie kolesiowi wydawalo) :green_fuck: . Pojechalem wiec do mechanika i zeszedl do 0,24A przy czym zdemontowal cała skrzynke z bezpiecznikami odlaczyl wszysktko co bylo mozliwe i dalej bylo 0,24A.
Nie wiem co mam teraz zrobic Mechanik powiedzial ze jak odlaczy ten DUZY CZARNY KABEL NA AKU(TEN PRZY CZERWONYCH) TO WTEDY JEST TAK JAK NALEZY. Ale to moze byc skoro nieby cala elektryka zostala wylaczona na skrzynce. Może ktoś mial podobny problem??
Rano samochód odpalił jakby nic się nie działo. Znalazłem jeden przepalony bezpiecznik i po wymianie wszystko działa normalnie jedynie kontrolka poduszki świeci cały czas.greg pisze:bezpiecznikgdzielak pisze:Po jakimś czasie oświetlenie wnętrza wysiadło przestał też działać centralny zamek z pilota (kluczykiem zamykam i otwieram normalnie)bezpiecznikgdzielak pisze:Wyświetlacz zegara i licznika nic nie pokazuje,
problem z elektryką - sprawdź bezpieczniki na akumulatorze a następnie połączenia przy skrzynce przekaźników i same bezpieczniki
Myślę, że gdzieś było zwarcie (wilgoć?), tylko gdzie?
Dziękuję za pomoc.
gdzielak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości