Po pierwsze czy mocowanie silnika (łapy. poduszki) są takie same jak w golfie ?
I po drugie czy skrzynia golfoska podejdzie bez problemu do motoru z Wartburga ?
Za wszystkie sugestie z góry serdeczne "Bóg zapłać"
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A no sens jest taki że motor ten jest 89 roku a mój golf z 86. Po drugie motor ten jest sprawdzony bo był kupiony od znajomego z samochodu po wypadku (muszę nawet przyznać że wcześniej jeździłem tym wartbim i licznik zamykał bez problemu). No a po trzecie silnik ten niewidziła gazu co też jest dużym plusem.djmatys pisze:Tak całkiem IMO - Nie wiem jaki jest sens wkładania silnika tak starego auta, jak cały nowy silnik z osprzętem można dostać za 300zł (tak widziałem na jednym ze szrotów)
Ok. To teraz już wiem że silnik pasuje do budy i skrzni biegów. A co z tym kolektrorem i gaźnikiem. Na pierwszy rzut oka widać że gażnik jest inny ale czy gaźniki sotosowane w Wartburgach były gorsze (więcej spalały, były awaryjniejsze) czy jak bo nie rozumiem ???gateway1 pisze:bez problemu to sa silnlniki golfa tylko zalusz swoj kolektor ssacy i gaznik
Acha. Czyli suma sumarum mam rozumieć że swapik silnika z wartbiego do golfa jest możliwy i technicznie nie powinien stwarzać problemów.krzycho85 pisze:Rozrusznik wstawisz swój, to czy z głowiczką czy bez to zależy od skrzyni a nie od silnika.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 473 gości