Migająca kontrolka świec żarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Migająca kontrolka świec żarowych
Witam
Dziś mi się pojawił następujący problem. Z rana musiałem go trochę pokręcić jak zawsze prawie. Odpalił i pojechałem na miasto rozgrzałem do 90sto i było ok. Przy drugim odpaleniu było też ok. Ale już przy trzecim odpaleniu nastąpił problem. Kontrolka świec normalnie się zapaliła i zgasła po czym odpaliłem samochód i po kilku sekundach zaczęła migać w/w kontrolka. Zgasiłem samochód odpaliłem ponownie i w/w kontrolka juz nie migała i tak zdarzyło się jeszcze przy trzech kolejnych odpaleniach. Co może być powodem awarii.. Silnik to AHF 110km
Dziś mi się pojawił następujący problem. Z rana musiałem go trochę pokręcić jak zawsze prawie. Odpalił i pojechałem na miasto rozgrzałem do 90sto i było ok. Przy drugim odpaleniu było też ok. Ale już przy trzecim odpaleniu nastąpił problem. Kontrolka świec normalnie się zapaliła i zgasła po czym odpaliłem samochód i po kilku sekundach zaczęła migać w/w kontrolka. Zgasiłem samochód odpaliłem ponownie i w/w kontrolka juz nie migała i tak zdarzyło się jeszcze przy trzech kolejnych odpaleniach. Co może być powodem awarii.. Silnik to AHF 110km
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 17:23 przez lordman, łącznie zmieniany 1 raz.
- gregoryb1
- vel Młody
- Posty: 327
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
- Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... %BFarowych
temat bardzo podobny, najczestsza przyczyna to czujnik stopu jak nie pomoze jego sprawdzenie czy np dobrze dolega do pedału albo moze ma luzne kabeli to wtedy chyba najszybciej znajdziesz przyczyne podłączajac do VAGa
temat bardzo podobny, najczestsza przyczyna to czujnik stopu jak nie pomoze jego sprawdzenie czy np dobrze dolega do pedału albo moze ma luzne kabeli to wtedy chyba najszybciej znajdziesz przyczyne podłączajac do VAGa
najwyżej nie będa Ci się zapalać światła stopu podaczas hamowania, sprawdź też bezpieczniklordman pisze:A mam pytanko z taką awarią mogę wyskoczyć w trasę 500 km czy lepiej zrobić przed wyjazdem
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 17:46 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
to chyba nie była odpowiedź na pytanie kolegi lordmanmate64 pisze:najwyżej ktoś ci wjedzie w d....

a tak wogóle to lordman, wystarczy że przez chwile nie bedzie łaczył Ci czujnikip pod pedałem i kontrolka będzie migać przez dobre kilkanaście minut - wyjmij, przeczyść i jeździj dalej - będzie działał
ten czujniki wygląda tak i jest rozbieralny

Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 18:43 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
lordman, tak szczerze to nie pamietam czy był błąd u mnie
a kabel i vag to jak nie masz dwóch lewych rąk to sobie poradzisz, tylko trzeba miec jeszcz lapka lub PC-a w garażu
a kabel i vag to jak nie masz dwóch lewych rąk to sobie poradzisz, tylko trzeba miec jeszcz lapka lub PC-a w garażu
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- gregoryb1
- vel Młody
- Posty: 327
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
- Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
- Kontakt:
przez samo odczytanie błedów i ich skasowanie chyba raczej nie uszkodzisz.
Wchodzisz w "silnik" - czekasz az komputer sie połaczy i odczytujesz błedy. Najlepiej od razu je sobie gdzies zanotuj zebys wiedział gzie szukac. kasujesz błedy i łaczysz sie ponownie sprawdzasz czy wrociły. Jesli wyskoczy ci w błedzie cos takiego jak bład sporadyczny tzn. ze ten bład juz nie istnieje i po jego skasowaniu nie powinien powrocic
Takie badanie silnika zaleca sie robic kiedy jest rozgrzany silnik
Ale tak jak piszesz ze przejrzałes czujnik i kontrolka juz sie nie pali to chyba własnie to
a tu ponizej na zdjeciu 8(od gory) masz jeszcze jedno zdjecie czujnika troche inny niz ten ktory pokazał kolega KULON-X le z tego co tu wyczytałem na forum były montowne własnie dwa rodzaje
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=967146
Wchodzisz w "silnik" - czekasz az komputer sie połaczy i odczytujesz błedy. Najlepiej od razu je sobie gdzies zanotuj zebys wiedział gzie szukac. kasujesz błedy i łaczysz sie ponownie sprawdzasz czy wrociły. Jesli wyskoczy ci w błedzie cos takiego jak bład sporadyczny tzn. ze ten bład juz nie istnieje i po jego skasowaniu nie powinien powrocic
Takie badanie silnika zaleca sie robic kiedy jest rozgrzany silnik
Ale tak jak piszesz ze przejrzałes czujnik i kontrolka juz sie nie pali to chyba własnie to

a tu ponizej na zdjeciu 8(od gory) masz jeszcze jedno zdjecie czujnika troche inny niz ten ktory pokazał kolega KULON-X le z tego co tu wyczytałem na forum były montowne własnie dwa rodzaje
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=967146
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości