Problem z immo ew zapłon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
- Lokalizacja: mikołów
Problem z immo ew zapłon
Witam
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 09:36 przez pietia-gce, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]
- lukasfenix
- Gadatliwa bestia
- Posty: 648
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
- Lokalizacja: Poznań
nie, to nie jest możliwe. Sam próbowełm odpalić swoje auto drugą parą kluczyków bez kostki immo(wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jej tam nie ma). Przyniosłem kluczyki z kostką immo i odpalił od razu.
Twój problem jest raczej w braku prądu na rozrusznik. Posprawdzaj wszystkie styki przy rozruszniku, zwłaszcza kabel pobudzający go( cienki, po przekręceniu stacyjki w pozycję odpalania, powinien pojawić się na nim +.)
Jak n ie będzie na nim prądu, to możliwe że kostka stacyjki padła. Możesz też ewentualnie wpiąć auto w VAGa, ale wątpię żeby coś wykrył. po pierwsze rozrusznik do sprawdzenia.
Twój problem jest raczej w braku prądu na rozrusznik. Posprawdzaj wszystkie styki przy rozruszniku, zwłaszcza kabel pobudzający go( cienki, po przekręceniu stacyjki w pozycję odpalania, powinien pojawić się na nim +.)
Jak n ie będzie na nim prądu, to możliwe że kostka stacyjki padła. Możesz też ewentualnie wpiąć auto w VAGa, ale wątpię żeby coś wykrył. po pierwsze rozrusznik do sprawdzenia.
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
- Lokalizacja: mikołów
Rozumiem ale ty masz Golfa II wiec może to inny typ immo ?lukasfenix pisze:nie, to nie jest możliwe. Sam próbowełm odpalić swoje auto drugą parą kluczyków bez kostki immo(wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jej tam nie ma). Przyniosłem kluczyki z kostką immo i odpalił od razu.
Twój problem jest raczej w braku prądu na rozrusznik. Posprawdzaj wszystkie styki przy rozruszniku, zwłaszcza kabel pobudzający go( cienki, po przekręceniu stacyjki w pozycję odpalania, powinien pojawić się na nim +.)
Jak n ie będzie na nim prądu, to możliwe że kostka stacyjki padła. Możesz też ewentualnie wpiąć auto w VAGa, ale wątpię żeby coś wykrył. po pierwsze rozrusznik do sprawdzenia.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]
- lukasfenix
- Gadatliwa bestia
- Posty: 648
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
- Lokalizacja: Poznań
Mam też passata B4, w którym immo jest bardzo zbliżone do golfa 3, jak nie takie samo. To właśnie w jego przypadku odpalałem silnik bez kostki immo, a właściwie próbowałem odpalić.
Wiedz o tym, że problemy z immobilizerem objawiają się tym że auto zapala na 2 sek i natychmiast gaśnie. Twoje MK3 nawet nie obraca rozrusznikiem, więc sprawdź to co pisałem wyżej.
Wiedz o tym, że problemy z immobilizerem objawiają się tym że auto zapala na 2 sek i natychmiast gaśnie. Twoje MK3 nawet nie obraca rozrusznikiem, więc sprawdź to co pisałem wyżej.
Ostatnio zmieniony czw lut 19, 2009 13:49 przez lukasfenix, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
- Lokalizacja: mikołów
Immo nie blokuje zapłonu.
Immobiliser ma za zadanie "zablokować" zgasić silnik podczas "nie autoryzowanego" rozruchu
u ciebie do sprawdzenia to co koledzy pisali wcześniej.
Immobiliser ma za zadanie "zablokować" zgasić silnik podczas "nie autoryzowanego" rozruchu
u ciebie do sprawdzenia to co koledzy pisali wcześniej.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości