Czyżby czujnik temperatury?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czyżby czujnik temperatury?
Witam
Mam problem ze wskaźnikiem temperatury cieczy. Problem przedstawia się następująco: Termostat został wymieniony, firma Vernet. Dzięki temu dolny wąż idący od chłodnicy jest zimny. Tak więc termostat raczej powinien być dobry, ale wskaźnik jedynie trochę poprawił się na wskazania temperatury, niby chce działać, niby nie. Teraz pytanie czy rozwalony jest czujnik, czy coś innego? Jeśli to czujnik, to który to: ten co jest w głowicy, czy ten co jest w wężu co idzie do chłodnicy.
Pozdrawiam
Mam problem ze wskaźnikiem temperatury cieczy. Problem przedstawia się następująco: Termostat został wymieniony, firma Vernet. Dzięki temu dolny wąż idący od chłodnicy jest zimny. Tak więc termostat raczej powinien być dobry, ale wskaźnik jedynie trochę poprawił się na wskazania temperatury, niby chce działać, niby nie. Teraz pytanie czy rozwalony jest czujnik, czy coś innego? Jeśli to czujnik, to który to: ten co jest w głowicy, czy ten co jest w wężu co idzie do chłodnicy.
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak na postoju wskaźnik dochodzi pod 100 stopni i włącza sie wentylator to raczej jest ok. Jeśli podczas jazdy silnik się schładza to termostat nie jest sprawny. Nienajlepszą firmę wybrałeś. Zrobiłem już raz ten błąd. Użyj opcji szukaj, wiekszość ludzi poleca Wahlery
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
problem
jesli caly czas dolny waz jest zimny to termostat jest do dupy.Jesli tak jest to wymien na inny bo zagotujesz silnik i pojdzie ci uszczelka pod glowica.ale jesli jest goracy po nagrzaniu to jest dobrze.
[ Dodano: Czw Gru 15, 2005 22:44 ]
ja mam vernet i jak na razie nie jest zly.3ma temp.na trasie ale otwiera sie ponad polowa(ok.92-95 stopni)-no chyba ze mi sie wskaznik popsul.Ogolnie najlepszy bylby pewnie wahler ale nie mialem tej informacji gdy go qpowalem(termostat).
[ Dodano: Czw Gru 15, 2005 22:44 ]
ja mam vernet i jak na razie nie jest zly.3ma temp.na trasie ale otwiera sie ponad polowa(ok.92-95 stopni)-no chyba ze mi sie wskaznik popsul.Ogolnie najlepszy bylby pewnie wahler ale nie mialem tej informacji gdy go qpowalem(termostat).
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Diagnostyka na VAGu powinna wyjasnic problem. Kolega z pracy mail to samo. Wczoraj pjechal na diagnostyke wymienili mu czujnik temperatury wskaznik zaczol dzialac i skonczyly sie problemy z zapalaniem na zimnym silniku.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
No to zapytam się tak: Po jakim czasie wskazówka dochodzi do 90 w temperaturze zewnętrznej ok 0 st C przy spokojnej jeździe?
Tak przy okazji: Mam dziwna sytuację z wycieraczką tylną. Jak ją włączam to odrazu spryskiwacz również daje płyn na szybę? Obojętnie jak delikatnie nacisnę na dźwignię. Wg tego co wyczytałem to powinna włączyć się wycieczarka tylko, a jak nacisnę mocniej do przodu to powinien zadziałac spryskiwacz. A więc czy to normalne, czy jednak nie działa coś prawidłowo?
Tak przy okazji: Mam dziwna sytuację z wycieraczką tylną. Jak ją włączam to odrazu spryskiwacz również daje płyn na szybę? Obojętnie jak delikatnie nacisnę na dźwignię. Wg tego co wyczytałem to powinna włączyć się wycieczarka tylko, a jak nacisnę mocniej do przodu to powinien zadziałac spryskiwacz. A więc czy to normalne, czy jednak nie działa coś prawidłowo?
No dobra, tylko chodzi mi oto, że nie moge włączyć samej wycieraczki, od razu zadziała również spryskiwacz. A więc, czy to normalne?GRIsha pisze:Z tymi wycieraczkami - działanie spryskiwacza zależy od czasu przytrzymania wajchy, a nie mocy Poza tym, jeżeli płyn masz odpowienio w przwodach, to będzie niemal od razu pompował. U siebie muszę chwilę potrzymać, zanim dojdzie płyn, a szkoda, bo przydałoby się od zaraz.
Pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
popychasz raz: włącza się spryskiwacz i wycieraczka, jeśli popchniesz króciótko to spryskiwacz nie zdąży się włączyć a wycieraczka wykona pełny cykl
Popychasz dwa razy: włączy się tryb przerywanej pracy wycieraczki, bez spryskiwania
Popychasz dwa razy: włączy się tryb przerywanej pracy wycieraczki, bez spryskiwania
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek pisze:popychasz raz: włącza się spryskiwacz i wycieraczka, jeśli popchniesz króciótko to spryskiwacz nie zdąży się włączyć a wycieraczka wykona pełny cykl
Popychasz dwa razy: włączy się tryb przerywanej pracy wycieraczki, bez spryskiwania
Chyba odwrotnie :hełm:
Popychasz raz (krótko): włącza się tryb przerywany bez sprzyskiwacza
Popychasz krótko 2x - jednokrotny przebieg
Jeżeli trochę dłużej przytrzymasz przy pierwszym naciśnięciu - włączy się spryskiwacz, a po puszczeniu wycieraczka chodzi jeszcze 4 sek
pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 334 gości