napiecie po zapłonie :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
napiecie po zapłonie :)
Witam
gdzie ewentualnie się wpiąć ?? albo co ewentualnie przerobić ?? aby uzyskiwać napięcie dopiero po wzbudzeniu alternatora ;]
[ Dodano: 18 Lut 2009 16:56 ]
dodam ze samochód to MK2 silnik JR nowa instalacja ;]
gdzie ewentualnie się wpiąć ?? albo co ewentualnie przerobić ?? aby uzyskiwać napięcie dopiero po wzbudzeniu alternatora ;]
[ Dodano: 18 Lut 2009 16:56 ]
dodam ze samochód to MK2 silnik JR nowa instalacja ;]
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Co chcesz osiągnąć albo czym sterować? W zależności od tego co odpowiesz spróbuje podrzucić jakieś pomysłyabrams pisze:gdzie ewentualnie się wpiąć ?? albo co ewentualnie przerobić ?? aby uzyskiwać napięcie dopiero po wzbudzeniu alternatora ;]
[ Dodano: 18 Lut 2009 16:56 ]
[ Dodano: 18 Lut 2009 18:39 ]
I jeszcze jedno czy patent ma być ogólny, czy tylko do auta i silnika z profilu.
JaroW
tam nic nie zrobisz bo w tym kablu masz zawsze napięcie , no chyba że zrobisz sobie układ elektroniczny który zasteruje Ci jakimś przekaźnikiem w czasie wzrostu napięcia jak zaczyna ładować , ale to nie takie proste , lepiej coś z kontrolka ładowania , jak silnik nie chodzi to masz na kontrolce plus i minus , po uruchomieniu silnika zanika minus i pojawia sie drugi plus , kontrolka gaśnierobertrog pisze:Jeżeli dobrze rozumiem,to chcesz mieć napięcie dopiero po urochomieniu silnika.Jedyne miejsce które mi przychodzi do głowy ,to przewód którym płynie prąd z alternatora do akumulatora.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
co chce uzyskać?? chce uzyskać aby dopiero po odpaleniu napięcie szło na
takie wskaźniki
bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje...
takie wskaźniki
bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje...
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Coś komplikujesz ponieważ na elektrozaworze pompy masz cały czas + bo inaczej by nie zapalił. + ten wychodzi ze stacyjki do skrzynki bezp. i nie zanika przy starcie
Jak chcesz mieć napięcie włączane wraz z rozpoczęciem ładowania można użyć tyrystora, którym będzie sterowało po przez rezystor napięcie idące na kontrolkę ładowania, lub po przez diodę i rezystor napięcie wzięte bezpośredni z uzwojenia stojana alternatora, tylko po co tak komplikować.
Jak chcesz mieć napięcie włączane wraz z rozpoczęciem ładowania można użyć tyrystora, którym będzie sterowało po przez rezystor napięcie idące na kontrolkę ładowania, lub po przez diodę i rezystor napięcie wzięte bezpośredni z uzwojenia stojana alternatora, tylko po co tak komplikować.
JaroW
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podpinaj pod plus po zapłnie czarny kabel a nie pod linię x czyli żółto czarny. W czarnym napięcie jest cały czas po przekręcenu kluczyka bez przerwy przy zapalaniuabrams pisze:bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje..
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
tylko czy wskaźniki mając mniej niż 12 V nie wyłączą się ?Paweł Marek pisze:podpinaj pod plus po zapłnie czarny kabel a nie pod linię x czyli żółto czarny. W czarnym napięcie jest cały czas po przekręcenu kluczyka bez przerwy przy zapalaniuabrams pisze:bo normalnie jeśli podepnę to one po przekręceniu kluczyka odpalają się poczym zanika napięcie gdy rozrusznik startuje..
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 220 gości