[mk3] Ściąganie wskazówek zegarów!

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
mareksilver
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lip 20, 2007 21:53
Lokalizacja: ->SPS
Kontakt:

Post autor: mareksilver » pn lut 16, 2009 11:08

rydzu, dzieki juz wszystko dziala gumki mialem zle zalozone teraz wszystko smiga idealnie pozdro i dzieki


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/201/15814ebecb9dc780.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
1Anton
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lut 17, 2009 20:35
Lokalizacja: Czarnkow/Lünen

Post autor: 1Anton » wt lut 17, 2009 20:56

To co Wy tu wyprawiacie jest naprawde super.Czytam ten temat juz kilka razy i coraz wiecej jestem na : Ja to chce!!!

[ Dodano: 17 Lut 2009 21:34 ]
Pytanie , jak odroznic jakiej firmy mam licznik w moim Golfie III rok 05.94? Na liczniku od zewnatrz nic nie pisze.
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 22:33 przez 1Anton, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]Twoja droga-Twoj cel [/b]
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/album_personal.php]GALERIA[/url]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/4d2d30ef499b32880db01.jpg[/img][/b]
[b][url=http://www.youtube.com/watch?v=x4mU8ZqMZPU&feature=player_embedded]WOLNY JAK PTAK !!!![/url][/b]

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lut 18, 2009 20:48

1Anton, pozostaje wyciągnąć licznik i zobaczyć tył obudowy.



Awatar użytkownika
berys83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw lut 28, 2008 20:51
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: berys83 » sob lut 21, 2009 15:55

Czesc mam pytanio a w zasadzie to pare co to jest za licznik
Obrazek

Obrazek
czy da sie oraz jak podpiac do niego mfa?
oraz gdzie podpiac wezyk podcisnienia od wskaznika spalanego paliwa

Moje autko to mk2 1,8 66kw


Lepsze jest wrogiem dobrego
Bylo1,8 abs
ObrazekJest 2,0 abf

Awatar użytkownika
Bedzio Mk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: Bedzio Mk3 » sob lut 21, 2009 16:13

Mysle ze wezyk podpina sie tutaj.
Obrazek


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9078d538102397aa.html[/img]

Awatar użytkownika
berys83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw lut 28, 2008 20:51
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: berys83 » sob lut 21, 2009 20:58

tyle wiem ale gdzie z drogiej strony?? ten wezyk wpiac w co???


Lepsze jest wrogiem dobrego
Bylo1,8 abs
ObrazekJest 2,0 abf

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » ndz lut 22, 2009 21:05

Przypominam tylko temat tego postu
[mk3] Ściąganie wskazówek zegarów!



cementowy_jas

Post autor: cementowy_jas » wt lut 24, 2009 14:31

rydzu, widzę że ty tu jesteś specu konkretny :bigok: więc to ciebie zapytam.
Mam takie zegary:
Obrazek

Z tyłu można wyczytać że to motometer i coś takiego:
Frontrahmen - ABS
Scheibe - PMMA
Blende - ABS
Lichtschachte - ABS

I jak to jest wreszcie z tymi zegarami, bo na początku pisałeś pamiętam, że w Motometer na widelca się nie ściągnie bo można uszkodzić zegary, ktoś potem wrzucił takie własnie (chyba te same) zegary i napisałeś że to są te prostsze i ja się wreszcie pogubiłem co i jak z tymi rodzajami zegarów :helm:

Więc żeby niczego nie uwalić wolę się zapytać ciebie w jaki sposób zdjąć wskazówki.
:bigok:

edit: przeczytałem jeszcze raz dokładnie temat i ściągnę wskazówki metodą na kręcenie. Nie wiem tylko czy nie uwalilem wskazówki od temperatury, bo opuściłem ją poniżej bolca i trochę na siłę pociągnąłem, no ale nic zobaczy się w praniu :)
Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2009 22:14 przez cementowy_jas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr lut 25, 2009 11:39

Najprościej określić jak mamy montowane wskazówki:
1. Duże tarcze (prędkościomierz obrotomierz) tutaj "na kręcenie" jest bezpieczniej niż "na widelec"
2. Małe tarcze (temperatura i paliwo)
- jeśli wskazówka nie ma punktu max, czyli można nią kręcić w kółko to metoda na kręcenie
- jeśli wskazówka ma punkt max na wskaźniku i po wychyleniu do tego punktu sama powraca do punktu spoczynkowego należy sprawdzić czy jest montowana na metalowej iglicy czy na plastikowym asymetrycznym słupku.
Przy słupku asymetrycznym ściągnięcie "na widelec" jest O.K.



cementowy_jas

Post autor: cementowy_jas » śr lut 25, 2009 15:11

zrobiłem zrobiłem zrobiłem :bigok: dzięki wielkie, teraz myślę jak się dobrać do wyświetlaczy by ich nie rozwalić, ale gdzieś tu na forum pewnie jest napisane, bo chcę zmienić podświetlenie :D
Podświetlenie to z góry zmieniam na niebieskie - diod walcowych nie kupiłem, tylko kupiłem takie jakby kwadratowe, owal ze ściętym pod kątem prostym łebkiem :)

EDIT: Jeszcze jedno pytanie - nie mogę wyjąć podpórek po wskazówki z samych tarcz, a inaczej nie zeskanuję ich bo nie ma takiej opcji. Wie ktoś jak ludzkim sposobem to zdjąć?
Ostatnio zmieniony śr lut 25, 2009 15:51 przez cementowy_jas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
VW GOLF III 1.8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt mar 17, 2009 22:47
Lokalizacja: ok.warszawy
Kontakt:

Post autor: VW GOLF III 1.8 » wt mar 17, 2009 23:07

[quote="rydzu"]Najprościej określić jak mamy montowane wskazówki:
1. Duże tarcze (prędkościomierz obrotomierz) tutaj "na kręcenie" jest bezpieczniej niż "na widelec"
witam
wymienilem tarcze zegarow w swoim golfiku na biale + do tego niebieskie podswietlenie ladnie wszystko wyglada ale mam problem:( zdejmowalem wskazowki od (prędkościomierz obrotomierz) tak jak bylo napisane na krecenie i teraz nie dziala obrotomierz:( i mam pytanie czy je trzeba jakos wkleic?? czy co prosze o odp

[ Dodano: 17 Mar 2009 22:12 ]
cementowy_jas, cementowy_jas,
witam
wymienilem tarcze zegarow w swoim golfiku na biale + do tego niebieskie podswietlenie ladnie wszystko wyglada ale mam problem:( zdejmowalem wskazowki od (prędkościomierz obrotomierz) tak jak bylo napisane na krecenie i teraz nie dziala obrotomierz:( i mam pytanie czy je trzeba jakos wkleic?? czy co prosze o odp



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » wt mar 17, 2009 23:26

cementowy_jas, z tego co piszesz wnioskuję że masz metalowe słupki. One są pod tarczą rozklepane, więc żeby wyciągnąć musisz od spodu delikatnie zeszlifować i potem wybić go bardzo małym szpikulcem.

VW GOLF III 1.8, nic nie trzeba wklejać, przypadkiem nie pociągnąłeś za wcześnie i nie wyszła ci wskazówka ze zwojem na iglicy?
Obrotomierz wcale nie chodzi, czy się np. zacina?Zobacz czy jak dasz wskazówkę do góry to sama opada, licznik masz ze słupkami czy bez?



cementowy_jas

Post autor: cementowy_jas » śr mar 18, 2009 10:40

rydzu, a później jakby chcieć je wstawiać, to na klej? Bo innego pomysłu nie mam :)
VW GOLF III 1.8, tak jak rydzu napisał sprawdź czy jak ją pokręcisz na większe obroty to sama spadnie. Jeśli kleiłeś nowe tarcze na stare to może po prostu nie podkleiłeś dokładnie przy wskazówce, nowe tarcze delikatnie się "wybuliły" i przytrzymują wskazówkę :)



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr mar 18, 2009 22:30

cementowy_jas pisze:a później jakby chcieć je wstawiać, to na klej?
Możesz dać na klej, albo w nowej tarczy zrobić otwór i wbić je ponownie w starą tarczę, tak żeby dociskały starą.

Zdecydowanie jednak wygodniej jest zrobić na klej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 28 gości