Witam. Szukam danych na temat ustawiania zapłonu w silniku VW Golf 1.6 101km. Symbol silnika to AEK. Jaki kąt powinien być w tym silniku i jaka jest procedura ustawiania zapłonu? Czy w ogóle reguluje się zapłon w tym silniku? Po podłączeniu lampy i kręceniu kopułką nic się nie zmienia, czy to możliwe ze tego zapłonu się nie ustawia?
Czy ktoś posiada książkę typu sam naprawiam, w tej co ja mam nie ma ujętego w ogóle tego silnika
Jaki kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku 1.6 AEK?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To powinno częściowo odpowiedzieć na twoje pytania
Silnik ma dwa czujniki Halla. jeden na wale, drugi w aparacie. Zapłon zapewne chodzi z tego z wału jak np. ADY co nie oznacza że aparat nie powinien być odpowiednio zsynchronizowany z wałem, i tu niestety procedury nie znam, ale chyba było coś o tym na forum przy okazji silnika 2.0
Silnik ma dwa czujniki Halla. jeden na wale, drugi w aparacie. Zapłon zapewne chodzi z tego z wału jak np. ADY co nie oznacza że aparat nie powinien być odpowiednio zsynchronizowany z wałem, i tu niestety procedury nie znam, ale chyba było coś o tym na forum przy okazji silnika 2.0
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 11:31 przez Jarowo, łącznie zmieniany 1 raz.
JaroW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości