bardzo wysokie spalanie na mieście

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przemo_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lis 08, 2007 12:09
Lokalizacja: Radom

Post autor: przemo_82 » pn lut 16, 2009 10:09

ja spokojnie jezdze biegi zmieniam tak przy 2200-2400 obr. oze faktycznie zamulam za bardzo i zamiast 50km/h na 4 biegu przy obtorach ponizej 2krpm jechac na trojce powyzej 2,4krpm przetestuje to teraz dzieki za rade


[img]http://img179.imageshack.us/img179/364/bannervwgolfpl.png[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/306878.html][img]http://images.spritmonitor.de/306878.png[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pn lut 16, 2009 11:11

przemo_82 pisze:ja spokojnie jezdze biegi zmieniam tak przy 2200-2400 obr. oze faktycznie zamulam za bardzo i zamiast 50km/h na 4 biegu przy obtorach ponizej 2krpm jechac na trojce powyzej 2,4krpm przetestuje to teraz dzieki za rade
ja mam AAZ i VNT20 u mnie to się sprawdza i może się u ciebie nie sprawdzć ale myślę że warto spróbować



pq28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 12, 2009 00:41
Lokalizacja: W-wa

Post autor: pq28 » pn lut 16, 2009 14:38

przemo_82 pisze:ja spokojnie jezdze biegi zmieniam tak przy 2200-2400 obr. oze faktycznie zamulam za bardzo i zamiast 50km/h na 4 biegu przy obtorach ponizej 2krpm jechac na trojce powyzej 2,4krpm przetestuje to teraz dzieki za rade
Jak kupiłem swojego AJM był strasznie zamulony, nie ciągną i palił powyżej 8l. Wkurzałem się, ale zacząłem nim ostrzej jeździć. Ciągnąć powyżej 3000 obr. Na początku nie chciał, ale z czasem zaczął. Teraz wkręca się nawet powyżej 4tys. Mam co prawda jakieś kłopoty (chyba z przepływką), ale jest znacznie lepiej. Spalanie spadło do ok.7l, chociaż też uważam że jest za wysokie.
Jakie powinno być spalanie? I jak je osiągnąć?
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 14:38 przez pq28, łącznie zmieniany 1 raz.



DEPESZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:24
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: DEPESZ » śr lut 18, 2009 09:21

Ja niedawno wymieniłem pompę na wtryskową na nowszą (200 000km najechane ma) i oczywiście ustawił mechanik ką wtrysku.Pompa była zaplombowana i nikt w niej nie majstrował.Coś cienko mi chodził na niej i delikatnie o 1/4 obrotu wkręciłem śrubę z dawką.Wyszło mi teraz że pali 7,5 litra na 100km w delikatnym stylu jazdy w zimie i delikatnym mrozach i tak pół na pół w mieście i na trasie.Wydaje mi się że za dużo.Na poprzedniej pompie palił około 6 litrów.No i o co chodzi z tym spalaniem?Gdzie jest błąd?



arwam

Post autor: arwam » śr lut 18, 2009 09:36

spróbuj przyśpieszyć delikatnie kąt wtrysku.
Pisałem jak w drugim twoim temacie.
Jak chodzi silnik w porównaniu do poprzedniej pompy ( ciszej czy głośniej?)



DEPESZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:24
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: DEPESZ » śr lut 18, 2009 09:39

Silnik chodzi normalnie.Cicho pracuje.Pompa ustawiona jest u mechanika na przyrządzie.Dałem nieco większą dawkę paliwa o 1/4 obrotu śruby.Byś może to.

[ Dodano: 18 Lut 2009 08:42 ]
DEPESZ napisał/a:
Po zwiększeniu dawki, może mniej spalić????

tak, max moment będzie większy i dostępny wcześniej, i przy spokojnej jezdzie powinno spaść

[ Dodano: 18 Lut 2009 08:45 ]
wasil181 pisze:a ja mam takie pytanie czy po zwiększeniu dawki paliwa tak o pół obrotu spalanie jest duzo większe?(1,9 TD)
DEPESZ napisał/a:
Po zwiększeniu dawki, może mniej spalić????

tak, max moment będzie większy i dostępny wcześniej, i przy spokojnej jezdzie powinno spaść


Nikt raczej tego niemierzył ale z 1-1,5 litra napewno.

No i komu tu wierzyć????????

[ Dodano: 18 Lut 2009 09:38 ]
A co będzie jak zmniejszy się dawkę paliwa,np o 1/5 obrotu?Mniej mocy?Mniejsze spalanie?
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 09:48 przez DEPESZ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lut 18, 2009 10:54

Jeśli nie dymi ci na czarno to powinnio byc ok, a nie masz sladów ON na silniku? Suchutki? Cieknące przewody przelewowe moga powodować taki wzrost spalania.



DEPESZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:24
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: DEPESZ » śr lut 18, 2009 11:06

Silnik suchy,przewody szczelne.



arwam

Post autor: arwam » śr lut 18, 2009 14:45

DEPESZ pisze:A co będzie jak zmniejszy się dawkę paliwa,np o 1/5 obrotu?Mniej mocy?Mniejsze spalanie?
mocy mniej ale spalanie większe bo częściej musisz redukować



Awatar użytkownika
adeus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw lis 13, 2008 18:38
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: adeus » śr lut 18, 2009 20:36

U mnie spalanie było 10 l na 100 bo spod wtryskiwacza się lało. Wystarczyło dokręcić. Przy wysokim spalaniu wymiana przewodów przelewowych, sprawdzenie wtryskiwaczy i dopiero w ostateczności wina pompy i jej regulacja.



DEPESZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:24
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: DEPESZ » śr lut 18, 2009 21:04

Kur...a mać, pali mi jakieś 10-11 litrów/100km.Na 100% wina pompy i jej ustawienia.Przewody przelewowe są suche a wtryski tez spoko.Poprostu ręce opadają.



arwam

Post autor: arwam » czw lut 19, 2009 11:32

DEPESZ pisze:mi jakieś 10-11 litrów/100km.Na 100% wina pompy i jej ustawienia.

ja bym to paliwo lepiej wykorzystał :chytry:

[ Dodano: 19 Lut 2009 10:32 ]
tylko opony szybko by wyłysiały



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob lut 28, 2009 15:47

i jak tam kolego nadal tyle pali czy juz wiesz co było nie tak bo jestem ciekawy :)


powered by xes...

przemo_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lis 08, 2007 12:09
Lokalizacja: Radom

Post autor: przemo_82 » sob lut 28, 2009 17:34

spalanie nadal na poziomie 10 litrów (trasa 5,6-5,7 przy jezdzie 90-100km/h uwazam ze powinno byc leko mniej okolo 5,0-5,2)moj mechanik juz nawet wysnół teorie ze mam pompe od 1.6 GTD i sprawdzalismy boost pin czy nie byl przerobiony ale nie. on to okreslil tak : ze mam 1.9 TD ktory chodzi jak TDI tylko to spalanie nie wiadomo skad bo wszedzie sucho i wszystko co mozna było ustawic i sprawdzic jest ustawione. jedyne co to pompa kąt sprawdzony a reszte to mowi ze gdyby było cos nie tak to by nie odpalal na zimnym np. albo jakies jaja by sie działy wiec nadal jestem w punkcie wyjscia bez pomyslow


[img]http://img179.imageshack.us/img179/364/bannervwgolfpl.png[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/306878.html][img]http://images.spritmonitor.de/306878.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości