niedogrzany silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
niedogrzany silnik
Witam,
wymienilem czujnik temp, termostat i dolalem plynu ale dalej tak jest( nawet jak nawiew na zimny i 0) ze nagrzewa sie dosc wolno(tak wiem zima ) ale wd wskazowki niedochodzi na 90 tylko zatrzymuje sie kawalek przed. na jakis 80-85. Wkurza mnie to strasznie sprawdzalem waz od chlodnicy niby jest zimny i dop przy tych temp powoli termostat puszcza. Wentylatory sie nie wlaczaja,
Wina czujnika? Jezeli nie to gdzie jeszcze moze byc przyczyna tego ze wskazowka nie jest na 90st?
pozdrawiam
wymienilem czujnik temp, termostat i dolalem plynu ale dalej tak jest( nawet jak nawiew na zimny i 0) ze nagrzewa sie dosc wolno(tak wiem zima ) ale wd wskazowki niedochodzi na 90 tylko zatrzymuje sie kawalek przed. na jakis 80-85. Wkurza mnie to strasznie sprawdzalem waz od chlodnicy niby jest zimny i dop przy tych temp powoli termostat puszcza. Wentylatory sie nie wlaczaja,
Wina czujnika? Jezeli nie to gdzie jeszcze moze byc przyczyna tego ze wskazowka nie jest na 90st?
pozdrawiam
Re: niedogrzany silnik
U mnie po ok 10 min grzecznej jazdy (obr do 2200) jest temp 90 st. i tak już trzyma. Może podepnij kompa z VAG-iem i zobacz jaką temperaturę ci pokaże. Może wskazówka poprostu dalej nie idziejimmy87 pisze:Witam,
wymienilem czujnik temp, termostat i dolalem plynu ale dalej tak jest( nawet jak nawiew na zimny i 0) ze nagrzewa sie dosc wolno(tak wiem zima ) ale wd wskazowki niedochodzi na 90 tylko zatrzymuje sie kawalek przed. na jakis 80-85. Wkurza mnie to strasznie sprawdzalem waz od chlodnicy niby jest zimny i dop przy tych temp powoli termostat puszcza. Wentylatory sie nie wlaczaja,
Wina czujnika? Jezeli nie to gdzie jeszcze moze byc przyczyna tego ze wskazowka nie jest na 90st?
pozdrawiam
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
Czemu to nie wiem, ale spróbuj jazdy na włączonym obiegu wewnętrznym. Minionej zimy mając podobny problem odkryłem przypadkiem że na obiegu wewnętrzym nagrzewa się do 90 i to całkiem szybko. Zawsze jakaś oszczędność na paliwiejimmy87 pisze:no pewnie cos tam wiecej pali skoro jest niedogrzany, ale pytanie czemu
Bronco, podpialem po vag i stad wiem jaka jest temp ale z drugiej strony obydwa odczyty sa z czujnika tego samego
Scarab, tak przy wylaczonym rowniez
mojama, hmmm to sprobuje a powiedz mi obieg wew i 1 i powietrze zimno/cieple wrzucic?
Scarab, tak przy wylaczonym rowniez
mojama, hmmm to sprobuje a powiedz mi obieg wew i 1 i powietrze zimno/cieple wrzucic?
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 01:48 przez jimmy87, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
jimmy87, jak się ma auto trzeba trzeba wiedzieć co nieco -przecież na postoju benz osiągnie niecałe 90 stopni bo do pełnych 90 nie pozwoli termostat jeśli jest dobry -diesel też nie dochodzi do pełnych 90 .To że długo się nagrzewa to przy tych temperaturach jakie są uważam za normal w moim po przejechaniu 10-15 kilometrów mam 85-87 stopni na piecu na postoju idzie to cholernie wolno.Benz na postoju zagrzeje się szybciej za to w czasie jazdy 90 na piecu nie do osiągnięcia.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
widze ze sie nie zrozumielismy do konca wiem to co nieco akurat mam termostat gdzie temp otwarcia wynosi dokladnie 87st chodzi o to, ze kiedys wskazowka dochodzila bezproblemowo do 90'(mowie tylko o wskazniku) natomiast teraz max jest jedna kreska mniej. Moze jest to spowodowane tym ze wymienilem czujnik na nowy, nie wiem, mam subiektwyne wrazenie ze gorzej sie grzejewielblad2 pisze:jimmy87, jak się ma auto trzeba trzeba wiedzieć co nieco -przecież na postoju benz osiągnie niecałe 90 stopni bo do pełnych 90 nie pozwoli termostat jeśli jest dobry -diesel też nie dochodzi do pełnych 90 .To że długo się nagrzewa to przy tych temperaturach jakie są uważam za normal w moim po przejechaniu 10-15 kilometrów mam 85-87 stopni na piecu na postoju idzie to cholernie wolno.Benz na postoju zagrzeje się szybciej za to w czasie jazdy 90 na piecu nie do osiągnięcia.
aczkolwiek przy nowym spalaniu po wymianie sondy wszystko to jest niewazne bo autko znowu pali tak jak powinno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości