Hej, mam silnik 2E.
Jeździłem ostatnio 2E znajomego i muszę przyznać, że jego inaczej się wkręca na obroty. Po kopnięciu gazu (stojąc na luzie) od razu kręci w górę jak dynamit ,aż do odcięcia. Po puszczeniu szybko opada do obrotów lekko poniżej 1000/min .
U mnie kręci się o wiele wolniej i o wiele wolniej spada z obrotów. Dodatkowo jak wcisnąć gaz do dechy, tak żeby zakręcić do odcinki to przy 5500/min na chwilkę odcina, potem stałe odcięcie około 6500/min. To krótkie odcięcie występuje tylko gdy zakręcę do odcinki stoją na luzie. Podczas jazdy tego nie ma.
Teraz najciekawsze - mimo takich "mankamentów" mój idzie lepiej jak kolegi, włączając 3 mam 1 długość auta do przodu, zamieniając kierowców to samo. Bez większego problemu rozpędzam też do 200km/h.
VAG nie wyrzuca żadnych błędów. Sprawdzałem potencjometr przepustnicy, przepływkę, krokowca, cewkę, nawet kompa podmieniałem. Nic to nie zmienia.
No i co to może być ?? HELP!!!
Ciekawe przygody z obrotami.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A jak by było to widać? Jak sprawdzałem lampą, to czasami było tak, że jakby na chwilke uciekał, a potem znowu wracał na swoje miejsce. Powiązane to było z lekkimi wachaniami obrotów, ale minimalnymi. Może to jednak to?GTI KR pisze:jezeli sprawdzales zaplon to bylo by widac na lampie ze z hallem jest cos nie tak.
A widzisz, czyli moje przypuszczenia mogą być słuszne, a już dawałem za wygraną
Jutro podmienie aparat na ten od kumpla i zobacze czy się coś zmieni.
Dzięki za pomoc odezwe się jak sprawdzę.
[ Dodano: 20 Lut 2009 16:55 ]
No i sprawdziłem, aparat podmieniony, zapłon ustawiony, objawy takie same
Ktoś ma jakieś inne pomysły?
Jutro podmienie aparat na ten od kumpla i zobacze czy się coś zmieni.
Dzięki za pomoc odezwe się jak sprawdzę.
[ Dodano: 20 Lut 2009 16:55 ]
No i sprawdziłem, aparat podmieniony, zapłon ustawiony, objawy takie same
Ktoś ma jakieś inne pomysły?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości