wysokie obroty po właczeniu-czy to bimetał w gazniku?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koolio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 18:09
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

wysokie obroty po właczeniu-czy to bimetał w gazniku?

Post autor: koolio » sob gru 17, 2005 11:07

witam od wczoraj pojawił sie u mnie problem, jak odpale samochód załącza sie ssanie i tu jest wszystko ok, ale zawsze po paru sekundach spadały mi obroty, a tu teraz nic, przejechałem 20 km tak jakby na pełnym ssaniu, podjeżdzam pod dom gasze auto, za jakąś minutę znów odpalam i wszystko w porządku, nie wiem o co chodzi, czy to wina bimetalu, odpowiedzialnego za ssanie , dodam ze mam silnik 1,6 rf czyli gaznik 2e2

[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 10:44 am ]
to był wyłącznik termiczno czasowy. narazie go ztkałem, poszukam ile takie cholerstwo kosztuje



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn gru 19, 2005 18:02

bedzie to wina ssania wodnego (bimetalu) kosztuje to ok 150zł ale przed kupnem sproboj cofnac to ssanie poluzowujac srybki wokoł niego i moze cos sie da jeszcze z tym zrobic lub wyjmij calkiem i wyczysc moze zakurzone wodziki i przepustnica



fibolek

Post autor: fibolek » wt gru 20, 2005 00:03

Zrób tak jak golfir napisał.
A u siebie (też RF) miałem ssanie skopane(najpierw działało przez ponad 10 minut,później wogóle go nie było) i dobrze że jesienią późną zajarzyłem że to to.
Poszukaj taniej może same bebechy od ssania wymienić na nowe lub je regeneruj ssanie).
Tylko nie daj sienamówić na te lektroniczne ssanie bo wtedy to juz sam nie ustwisz momentu załączania(on sam reguluje).



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 20, 2005 00:09

To nie bimetal, on działa dopiero jak silnik sie zagrzeje. Przecież koolio dopisał jaka była przyczyna usterki (elektrozwór siłownika trzypołożeniowego) u dołu pierwszego postu i tym samym zakończył wątek. Czytajcie uważniej.

[ Dodano: Pon Gru 19, 2005 11:10 pm ]
a za 150 zł to można sprawny 2e2 kupić i jeszcze na 2 flaszki zostanie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fibolek

Post autor: fibolek » wt gru 20, 2005 00:12

A to przepraszam a z tą ceną to masz racje.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt gru 20, 2005 17:04

no własnie jak silnik sie zagrzeje to auto zchodzi z ssania a jak bimetal jest uszkodzony to przepustnica jest otwarta i nie ma ssania. jak sciagniech obudowe filtr4a pow to przepustnica od ssania ta kwadratowa ma byc zamknieta

[ Dodano: Wto Gru 20, 2005 16:04 ]
i to jest niestety bimetal



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 410 gości