jakie pierścienie najlepiej. nowy tlok jaki kupić...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

jakie pierścienie najlepiej. nowy tlok jaki kupić...

Post autor: JABcok20 » ndz lut 15, 2009 15:45

witam. mam do wymiany komplt pierścienie i musze wymienić jeden tłok.

http://moto.allegro.pl/item540776425_tl ... lnika.html

czy taki tłok o wartości nominalnej jak moja jest coś wart? czy może lepiej kupić używke?

pierścienie najlepszej firmy to goetze?

[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 15:04 ]
dzwonilem do faceta i sam!!!! tłok do td 1.6 kosztuje 120zł. a do zwykłego diesla 25. ale różnica??????
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 15:45 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz lut 15, 2009 16:11

Wydaje mi się że tłok dobrej firmy kpl. kosztuje 150 zł . A to to ja niewiem co to za firma więc nie polecam.Mahle, Kolbenschmit , Nural- geotz te znam jak i polecam. Pierscienie tych firm rownież są bardzo dobre



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » wt lut 17, 2009 21:13

Komplet tlok +pierscienie sworzeń do sil 19TD typAAZkosztuje 180zl.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » wt lut 17, 2009 21:41

nie wiem co yo za tłoki ja na twoim miejscu wolał bym założyć używany tłok oryginał a nie jakąś chińszczyzne i wtedy te pierścienie goetza bynajmniej będziesz miał pewność ze tłok nie spuchnie jak mu będziesz butował .Także temat zeka a z tymi tanimi podróbkami to rożnie bywa?


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt lut 17, 2009 21:44

Tłok do 1.6D kosztuje 180zł (firmy Nural) i taki polecam kupić...
A tłok od 1.6TD kosztuje 200zł także firmy Nural...

Jakiej firmy są te tłoki co ci gościu przez telefon podawał, bo coś tanio , a 25zł za tłok od 1.6D to przesada :)

Co do pierścieni to polecam firmy Goetze, komplet na jeden tłok kosztuje około 40zł...Sam śmigam na tłokach Nural i pierścieniach Goetze w moim 1.6TD JP ;)



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lut 17, 2009 23:04

Tłoki na fotce lezą na pudełkach mahle ale co faktycznie przyjdzie w paczce to niewiadomo pewnie jakieś no name. W orginałach MAHLE napis jest wyciśnięty wewnatrz tłoka.
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 23:04 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw lut 19, 2009 09:13

JABcok20, Kolbenschmit + Goetze = banan na twarzy


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » czw lut 19, 2009 11:01

Tak samo będzie chodził na używanym tłoku jak i na nowym a kasa ci zostanie na pierścienie.



ranczer56
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 03, 2008 22:32
Lokalizacja: Zach.Pomorskie Ch-no
Kontakt:

Post autor: ranczer56 » czw lut 19, 2009 21:13

A nikt sie nie pyta w jakim sa stanie tloki czy niema nadpalen na tlokach jak wymiarowo wygladaja kanaly pierscieniowe czy niema zbytnich luzów a przeciez to bardzo wazne.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw lut 19, 2009 23:28

ranczer56, wydaje mi sie ze pytanie bylo o jakość części a to o czym mowisz to chyba jasne ze trzeba brać pod uwage nadwymiary


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pt lut 20, 2009 09:17

Ranczer56 szlif w tych silnikach jest co 0.50mm to chyba nie da się założyć do nominalnego i uszczelka już idzie po szlifie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości