Dziwne zachowanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Dziwne zachowanie silnika

Post autor: roquo » wt lut 17, 2009 15:03

Siema.
Ostatnio musiałem wymienić panewki w swoim golfie i urwała mi sie szpilka od pokrywki panewki i musiałem wyjąć tłok.Teraz wreszczie wszystko złożyłem i coś jest nie tak samochód chodzi jak traktor i strasznie kopci,ale odpala i wkręca się tak jak powinien.Co to może być??
Mój silnik to 1800 na gaźniku



ZS12

Post autor: ZS12 » wt lut 17, 2009 15:07

przy wkładaniu tłoka nie pękł ci przypadkiem pierscień



roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » wt lut 17, 2009 15:32

nie wszystko ok



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt lut 17, 2009 15:34

co znaczy chodzi jak traktor?



Awatar użytkownika
duszekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 22:39
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: duszekm » wt lut 17, 2009 15:36

-Urwał się korbowód
-zły kąt wtrysku
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 15:49 przez duszekm, łącznie zmieniany 1 raz.



roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » wt lut 17, 2009 16:31

popierwsze jakiego wtrysku :goof: korbowód napewno cały



Awatar użytkownika
duszekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 22:39
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: duszekm » wt lut 17, 2009 16:40

sorki rozedziłem sie



roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » wt lut 17, 2009 17:45

korbowody sa całe bo wymieniałem panewki,a stwierdzenie że chodzi jak traktor tzn.terkocze no i strasznie kopci :crazy:



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 17:58

a jak rozrzad ustawiles wporzadku. Panewki jak pozakladales wszystkie zamki ok. Stopki korbowodow nie so panowne z innymi korbami nie mozna pomieszac tak samo stopki glowne. Nie wolno poobracac korbowodow itp wszystko musi byc tak zlozone jak chodzlo wczesniej.


BB (borówka, bandit ...)

roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » wt lut 17, 2009 18:27

panewki zmieniałem po koleji więc raczej nic nie poprzestawiałem ten rozrząd teraz mnie zastanawia ale jak bym przestawił chociaż o jeden ząbek to chyba by tłok o zawór udeżył nie?



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 18:30

nie koniecznie nawet o dwa zabki moglo by nic sie nie stac. Po odpaleniu szklanki sie napompowaly czy nie. Szklanki powkladales pokolei???


BB (borówka, bandit ...)

roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » wt lut 17, 2009 21:04

szklanek nie ruszałem głowice sciągałem razem z wałkiem,musze zobaczyć jeszcze raz ten rozrząd i myśle że przy okazji sie jeszcze zapłon przestawił bo nie wchodzi na pełne obroty(ok.4800) i strzela w gaźnik,tylko czy przez to może terkotać i kopcić?



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt lut 17, 2009 21:12

sprawdz rozrzad a potem dalsza diagnoza. Jak masz przestawiony rozrzad to zaplon tez. Ogolnie wtedy moga sie dziac panskie jaja. Mogl sie tez zawor skrzywic. Jak sprawdzenie rozrzadu nie pomorze to zmierz cisnienie


BB (borówka, bandit ...)

roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » czw lut 19, 2009 19:33

Sprawdziłem rozrząd i rzeczywiście był przestawiony o jeden ząbek i w sumie troche sie poprawiło lepiej odpala i nie kopci,ale dalej stuka i dotego zaczeła sie palić kontrolka oleju(jest stan oleju)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości