wiec krótko opisze:
przy predkosci 140 auto przestaje przyspieszac, a V max tego auta to 207km/h
cisnienie na baromierzu strasznie skaka.
zastanawiam sie nad kupnem tego auta.
Powiedzcie mi co to moze byc, nie jest to golf a jest to ibiza GT TDi.
sprzedajacy uwaza ze to beda czujniki wariowały, podobno sa dwa ja tam sie nie znam, a moze to juz koncówka turbosprezarki przebieg 181tys.
?????
TDi AFN 110KM spadek wydajnosci silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 15:31
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 15:31
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
pytałem co najprawdopodobniej mzoe to byc. ale szykuje sie moj pierwszy diesel wiec milion dwa to za malo
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 10:50 przez czerwony_spioch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 15:31
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
logi dynamiczne - mow mi elvis.EnJoy pisze:no więc podałem Ci co to może być.. na 99% a temacik znając życie szybko wyląduje w zsypieczerwony_spioch pisze:pytałem co najprawdopodobniej mzoe to byc.
Możesz jeszcze zrobić logi dynamiczne.. przede wszystkim grupa 011.. wrzucić do działu Diagnostyka i tam już na 100% powinno się potwierdzić
powiedz troszke bardziej po ludzku, bo prawie nie znaczy ze rozumiem.
zebys sie nie obrazil, dzieki za pomoc, licze na dalsza. tak wiec "co to te logi dynamiczne."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462
log.. to tak jakby zapis parametrów silnika w czasie jego pracy.. np. ciśnienie doładowania turbiny, ilość zasysanego powietrza, wartości dawki paliwa itd. itp.
log.. to tak jakby zapis parametrów silnika w czasie jego pracy.. np. ciśnienie doładowania turbiny, ilość zasysanego powietrza, wartości dawki paliwa itd. itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości