czym sie różni alternator benzyna diesel?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czym sie różni alternator benzyna diesel?
witam. miałem kiedyś alternator od benzyny w moim dieslu( od bodajże 1.4 benzyna polo99r
bodajże 70A ). działał bez przeszkód. czy taki alernator bedzie mi działał z obrotościomierzem od diesla?
bodajże 70A ). działał bez przeszkód. czy taki alernator bedzie mi działał z obrotościomierzem od diesla?
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Bedzie po małej przeróbce:JABcok20 pisze:czy taki alernator bedzie mi działał z obrotościomierzem od diesla?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=390
W tym temacie jest wszystko pięknie opisane
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Chyba mniejszy , jest mniejszy pobór prądu , odpadają przweody WN itd. nie potrzeb iskry21Golfista21 pisze:chyba nieco większy
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
- Kontakt:
Wlutuj tylko wyjście W(do obrotka)w jedno z wyjść uzwojenia stojana,przed prostownikiem i będzie banglać
[ Dodano: 17 Lut 2009 07:43 ]
[ Dodano: 17 Lut 2009 07:45 ]
Pamiętaj jeszcze że koło pasowe musi być takiej samej średnicy jak w dieslu,bo będzie cię obrotek przekłamywał
[ Dodano: 17 Lut 2009 07:43 ]
W altku nie ma żadnej elektroniki od obrotka.wszystko jest w licznikuJABcok20 pisze:ma calokowicie zmieniona elektronike na układzie obrotościomierza, wiec ma skale od benzyny. a potencjometr jest w nim zamontowany fabrycznie. pozdrawiam
[ Dodano: 17 Lut 2009 07:45 ]
Pamiętaj jeszcze że koło pasowe musi być takiej samej średnicy jak w dieslu,bo będzie cię obrotek przekłamywał
elektronike mam zmieniona w obrotosciomierzu/liczniku wedlug schematu na forumie jakims amerykanskim i wszystkodzialalo idealnie na skali do 7000rpm pokazywalo max 5500. ale teraz zaloze raczej benzynowski bo dieslowski mi umarl i nie chce mi sie go naprawiac
lozyska do wymiany, bieznia szczotek i urwany jeden przewod uzwojenia.
a propo tych przewodow czyli miedzianych drutow. zawsze mi sie jakis urwie gdy rozloze alternator. tzn peknie przy uzwojeniu od starosci. co z tym zrobic. myslalem zeby go po prostu zlutowac i pokryc folia termokurczliwa...
lozyska do wymiany, bieznia szczotek i urwany jeden przewod uzwojenia.
a propo tych przewodow czyli miedzianych drutow. zawsze mi sie jakis urwie gdy rozloze alternator. tzn peknie przy uzwojeniu od starosci. co z tym zrobic. myslalem zeby go po prostu zlutowac i pokryc folia termokurczliwa...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości