Witam,
Wydaje mi się, że moja bora trochę za bardzo grzeje - np. przy ustawieniu 22st. C.
Dlatego postanowiłem się podłączyć vagiem i odczytać czujniki temperatury:
climatronic->blok 07.
Oczywiście pomiar wykonywałem po ok 10h postoju, oto wynik:
Czy wskazania czujników nie powinny być w miarę jednakowe?
Szczególnie martwi mnie pole 01 dla czujnika w kanale obiegu temperatury. Dodam, że w climatroniku brak błędów.
Moje pytanie: Czy należy wymienić czujnik G191?
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
Wojciech
Diagnoza czujników temperatury climatronic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wydaje mi się, że nie ma potrzeby go wymieniać ... bo go nie ma.
" Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartość, ponieważ nie jest zamontowany środkowy czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza. "
Co do wskazań temperatury to G192 mierzy przy nogach, a G56 przy panelu climatronic'a więc powinny być zbliżone. To, że się różnią te 3*C może być spowodowane, że jak siedziałeś w aucie to mogłeś oddychając podwyższyć temperaturę w okolicy panelu climatronic'a.
Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz ;]
" Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartość, ponieważ nie jest zamontowany środkowy czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza. "
Co do wskazań temperatury to G192 mierzy przy nogach, a G56 przy panelu climatronic'a więc powinny być zbliżone. To, że się różnią te 3*C może być spowodowane, że jak siedziałeś w aucie to mogłeś oddychając podwyższyć temperaturę w okolicy panelu climatronic'a.
Pozdrawiam serdecznie,
Mateusz ;]
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 22:14 przez kompan, łącznie zmieniany 2 razy.
Może zdiagnozuj sobie jeszcze silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury
Blok 002
Okienko 1:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (kod wartości mierzonej: 0 do 255) (dopuszczalna różnica od wartości wymaganej ± 2).
Okienko 2:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (wartość wymagana: 0 do 255).
Okienko 3:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Krańcowe położenie pokrywy: zimne
(kod 0 do 149 – awaria silnika V68), (kod 150 do 250 – silnik V68 jest sprawny i przygotowany, prawidłowe regulacje podstawowe 04), (kod 251 do 255 – awaria silnika V68).
Okienko 4:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Krańcowe położenie pokrywy: ciepłe
(kod 0 do 4 – awaria silnika V68), (kod 5 do 100 – silnik V68 jest sprawny i przygotowany, prawidłowe ustawienia podstawowe 04), (kod 101 do 255 – awaria silnika V68).
Jak chcesz zaobserwować jego pracę to musisz się położyć na podłodze po stronie pasażera i zlokalizować go po różowym kolorze ramienia (jest tuż obok wylotu powietrza na nogi) Jego fotka poniżej ( ten z różowym ramieniem )
Pozdrawiam
Blok 002
Okienko 1:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (kod wartości mierzonej: 0 do 255) (dopuszczalna różnica od wartości wymaganej ± 2).
Okienko 2:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury (wartość wymagana: 0 do 255).
Okienko 3:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Krańcowe położenie pokrywy: zimne
(kod 0 do 149 – awaria silnika V68), (kod 150 do 250 – silnik V68 jest sprawny i przygotowany, prawidłowe regulacje podstawowe 04), (kod 251 do 255 – awaria silnika V68).
Okienko 4:
Silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury Krańcowe położenie pokrywy: ciepłe
(kod 0 do 4 – awaria silnika V68), (kod 5 do 100 – silnik V68 jest sprawny i przygotowany, prawidłowe ustawienia podstawowe 04), (kod 101 do 255 – awaria silnika V68).
Jak chcesz zaobserwować jego pracę to musisz się położyć na podłodze po stronie pasażera i zlokalizować go po różowym kolorze ramienia (jest tuż obok wylotu powietrza na nogi) Jego fotka poniżej ( ten z różowym ramieniem )
Pozdrawiam
kompan pisze:Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartość
Dzięki za informacje. Jeszcze wszystko posprawdzam.kompan pisze:Może zdiagnozuj sobie jeszcze silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury
Blok 002
Okienko 1:
Aż, takiego problemu jak w tym temacie to nie ma:
\Jacek75 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209367
Ale wydaje mi się, że coś z tym grzaniem minimalnie nie tak.
Pozdrawiam
wtct pisze:kompan pisze:Wskazanie −53,0*C
Czujnik G191 temperatury wypływającego powietrza, środkowy. Nie zwracać uwagi na wartośćDzięki za informacje. Jeszcze wszystko posprawdzam.kompan pisze:Może zdiagnozuj sobie jeszcze silnik regulacyjny V68 pokrywy temperatury
Blok 002
Okienko 1:
Aż, takiego problemu jak w tym temacie to nie ma:\Jacek75 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=209367
Ale wydaje mi się, że coś z tym grzaniem minimalnie nie tak.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 256 gości