dzięki panowie za pozytywne opinie czas zacząć przygotowywać autko do sezonu trwa polerowanie rantów,gwint oczekuje w kolejce, zakup opon no i coś na pewno jeszcze wyskoczy w między czasie
ostatnie zakupy:
- papiery do szlifowania felg
150,180;240,320 służą do zdarcia oryginalnej polerki na sucho
320,360,400,800,1200,1500,2000,2500 papiery wodne
witam piekne toledo widac ze duzo pracy i pieniedzy wchloneło zrobiłes kawał dobrej roboty konserwacje widac ze tez zrobiłes porzadna mnie tez to teraz czeka
widac ze dbasz bardzo o autko i to sie chwali super alu
powodzenia w dalszym modzeniu
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
wczorajsze i dzisiejsze prace montaż tylnego gwintu + zaginanie rantów oczywiście nie obyło się bez małych problemów chodzi o fele + gwint nie chciały się zmieścić(fela przy konkretnym obniżeniu ocierała o nakrętki regulacyjne) sprawa opanowana przelotowym dystansem 5mm obniżenie -40. chwilowo nic więcej >:( >:(
mała przymiarka steffan14"8J
do regulacji gwintu musiałem naciągnąć poglądową oponę (yokohama)
dzisiaj w pracy dorobiłem sobie ori końcówki wydechu TDI kolano z kwasoodpornej rury + kawałek czarnej rury do przykręcenia (przygotowana do polerki)
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 00:26 przez voodi22, łącznie zmieniany 1 raz.
majekMK2 pisze:jak mozesz to pokaz fotki z boku jak wyglada ale widac ze dałes rady przy gwincie
foty ja wszystko będzie razem poskładane brakuje kilku felg opon i kompletnego gwintu
coś na temat dystansów zostały zastosowane z fiata 125p. o szerokości 5mm
zastosowałem małe poprawki:
- zostały rozwiercone otwory przelotowe ponieważ fiat miał rozstaw 4x98
- i nie pasował otwór centrujący był za duży.no to na tokarnie został roztoczony,i wstawiona tulejka z wymiarem pasującym na piastę(57.1) tak dla ułatwienia montażu przy okazji że malujemy na warsztacie to jeszcze malatura się załapała
[center][/center]
[center][/center]
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 16:59 przez voodi22, łącznie zmieniany 1 raz.