Brak mocy:(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Brak mocy:(

Post autor: 21Golfista21 » pn lut 16, 2009 17:37

witam mam problem z sharanem 1.9 TDI 2001r 115km AUY silnik auto nie chce kompletnie jechać, turbo było czyszczone, dźwigienka chodzi, trochę ciężko, tak ma chodzić? przepływka wiem że jest ok na logach tego nie widać ale mechanik mówił ze to na pewno nie przepływomierz zdjęcia logów---> Obrazek będzie to wina turbo, zawór n75?(to jest zawór reg ciśnienia doładowania?) bo na kompie jest błąd 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji
P1556 - 35-00 - -

jestem bezradny pomóżcie :panna:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 16, 2009 17:57

21Golfista21 pisze:przepływka wiem że jest ok na logach tego nie widać ale mechanik mówił ze to na pewno nie przepływomierz
ciekawe...
bo mi sie WYDAJE ze przepływka tutaj coś niedomaga...

Ja jestem w tej kwestii laikiem
skoro turbo było czyszczone a dalej wg logów pompuj o polowe za mało to może to katalizator (tym razem) go tak przymula ??

a nie masz gdzieś nieszczelności w dolocie ??

czekam aż sie wypowiedzą znawcy tematu :bigok:
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 17:59 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pn lut 16, 2009 18:37

Kolego twoje logi wyglądają identycznie jak mojego PD'ka jak załapał notlaufa. Sprawdź dolot i turbo bo widzę po błędzie że masz niedoładowanie i stąd pewnie tryb awaryjny. Jak go zgasisz i odpalisz to jest ok chociaż przez chwilę czy od razu zamula??


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » pn lut 16, 2009 20:53

od razu zamula, jak odłączę przepływke to niby lepiej idzie ale nieznacznie:( układ dolotowy jest szczelny, możliwe że przez ten katalizator? jutro będę miał takiego samego sharana od kumpla to zamienię może zawory, a w którym miejscu mam szukać tego zaworu? możliwe że intelcooler się zatkał olejem? chociaż w przewodach nie ma dużej ilości oleju
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 20:56 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 16, 2009 21:39

21Golfista21 pisze:możliwe że intelcooler się zatkał olejem? chociaż w przewodach nie ma dużej ilości oleju
nie
21Golfista21 pisze:możliwe że przez ten katalizator?
kata to bym od razu wywalił i sprzedał :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 16, 2009 21:46

zamień n75 z n18 ... sztanga ustawia się na max doładowanie ?



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » pn lut 16, 2009 22:18

damcio151 pisze:zamień n75 z n18 ... sztanga ustawia się na max doładowanie ?
na max tzn jak? idzie do samego dołu raczej bo dość dużo się rusza z 2cm około



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lut 17, 2009 16:34

masz niedoładowanie ... turbina praktycznie nie pompuje nic ,podciśnienie jest OK, więc albo masz gdzieś zator :P albo nieszczelność jednocześnie przed i za turbiną, albo już nie masz turbiny :P tzn nie masz łopatek w turbo
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 16:35 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » wt lut 17, 2009 16:36

ok, to zabieram się do pracy rozbiorę wszystkie doloty, wywalę kata i zobaczymy co będzie dalej. będę informował o postępach. Pozdrawiam i dzięki za pomoc:)
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 16:40 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 17, 2009 17:57

21Golfista21 pisze:będę informował o postępach.
informuj bo jestem ciekaw co to dokladnie



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » wt lut 17, 2009 22:40

jak tylko coś zepsuje to napisze:) pozdro :bajer:

[ Dodano: 25 Lut 2009 15:06 ]
ok, sharan naprawiony :bigok: wczoraj odebrałem turbo z regeneracji okazało się, że znajomi mechanicy źle poskładali temu panu turbo bo próbowali wyczyścić kierownice, skutkiem ich działania były wyłamane łopatki i jeszcze kilka błędów :goof: teraz jest wszystko ok, dzięki za pomoc :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości