Pomocy nie spadają obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lut 16, 2009 01:15

edzio pisze:dziwi mnie to ,że moderatorzy zezwalają na coś takiego

Mój post był dużo dłuższy niż zacytowany przez Ciebie fragment i myślę że jako całość jest do przekłnięcia.
Ale skoro uwazasz że żaden vwej nie ma krokowca i jednocześnie nie podejmeujesz żadnej dyskusji w celu wyjasnienia tej kwesti tylko cytujesz fragmencik to się nie dogadamy.
Chociażby mój Pf dla przykładu ma tzw krokowca, czyli krokowy silnik elektryczny sterujacy zaworem stabilizacji biegu jałowego :chytry: no chyba że ja nie mam VW tylko coś innego. To wyprowadź mnie z błedu w takim razie proszę - nie mam krokowca czy mój golf nie jest volkswagenem?
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 01:24 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn lut 16, 2009 01:26

twój ma zawór regulacji biegu jałowego,są jeszcze nastawniki przepustnicy.Większośc nazywa to silnikami krokowymi,ale to błąd tak jak byś alternator nazwał prądnicą.

[ Dodano: 16 Lut 2009 00:33 ]
tym bardziej u ciebie ten zawór nie ma żadnego silnika .



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lut 16, 2009 12:13

aha czyli kłocisz się o nazwę, otóż każdy nazywa to potocznie silnikiem krokowym. Pisząć że nie ma go zadnym VW mijasz się z prawdą. Od pierwszego swojego postu zaznaczyłem że to nazwa potoczna (jak to zwykle bywa z nazwami potocznymi często są błędne stosowane) jednoczsnie podając jego prawidłową techniczną wiec nie za bardzo wiem o co tobie chodzi, wiadomo czego dotyczy dyskusja. A ty wyrywasz sie ze stwierdzeniem ze zadny VW nie ma tego krokowca tak jakbys udawał że nie wiesz o co mi chodzi. A chodzi przeciez o to żę każde auto fizycznie ma jakis regulator odpwoedzialny za utrzymanie biegu jałowego zgadza się? Pal sześć czy jest ono zintegrowane z przepustnicą czy też nie i czy nazwa potoczna krokowiec jest prawidłowa cyz też nie, bo stosują się ją w branży od lat i wiadomo ocb.
edzio pisze:twój ma zawór regulacji biegu jałowego
I to wszystko Twoi zdaniem? I uważasz nie ma on żadnego siłownika ani silnika który go wysuwa otwiera i zamyka? No to inforumję Cię że jest on sterowany / poruszany silnikiem elketrycznym który jest w jego tylnej sekcji. Tam gdzie wpinasz wtyczkę. Zawrów sam z siebie nie będzie wiedział jak sie ma ustawić ani nie ma też magicznych własicowsci i nie poruszy sie sam z siebie. Musi byc czyms sterowany , domyśł się czym. pozdravwiam



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn lut 16, 2009 15:10

okej dziś postarm się wymienić czujnik temp. wody zobaczymy co się będzie działo może szybciej zacznie spadać z obrotów. A co do zacinających się obrotów postaram się zobaczyć jak będzie silnik chodził na innym regulatorze biegu jalowego (wykręce od kogoś z samochodu). Dzięki za informacje. Pozdrawiam


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn lut 16, 2009 21:05

to nie jest tylko tak przełożyc,ta przepustnica wymaga adaptacji,nie raz wystarczy wyczyszczenie i ponowna adaptacja i pomaga.Od tego trzeba by zacząc.

[ Dodano: 16 Lut 2009 22:55 ]
przy okazji link do zasady działania zaworu wolnych obrotów http://www.auto-online.pl/elektron/siln ... zaw_el.htm
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 21:08 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt lut 17, 2009 11:26

a na czym polega ta adaptacja przepustnicy ??


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt lut 17, 2009 15:26

bieniek1984 pisze:a na czym polega ta adaptacja przepustnicy ??
na wykasowaniu wartości wyuczonych w sterowniku silnika przy pomocy sprzętu diagnostycznego w odpowiednim bloku,w zależności od typu przepustnicy i protokułu transmisji danych.Warunkiem jest brak błędów w sterowniku,temp.silnka ok 85stopni,na zgaszonym silniku.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » ndz mar 08, 2009 08:47

koledzy pomocy nic się nie zmieniło czyściłem przepustnicę, nawet sprawdzałem zawór od filtra z węglem aktywnym i dalej nic podczas jazdy trzyma 1200 a jak się zatrzymam spadnie na 800 :/ co to może być

[ Dodano: 08 Mar 2009 08:12 ]
zapomnaiłem naspisać sytuacja się zmieniła po wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Teraz poprostu jak podczas jazdy wrzuce na luz to trzyma 1200 obrotów a jak zatrzymam się to po chwili opadną na 800 czyli tak jak powinno być. To czemu podczas jazdy tak się nie chce zrobić. Ogólenie powoli spadają obroty.
Komp nie ma żadnych błędów.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 442 gości