


Nie ruszasz łożysk odkręca się piastę zbija przegub zakłada nowy i tyle
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to może pomóc bo usztywni silni ze skrzynia w jednej pozycji i nie będziesz słyszał pukania przegubów przy hamowaniu , puszczaniu gazu i p rzyspieszaniu.. generalnie przy gwałtownych zszarpnięciach motorem...Ponki1986 pisze:wymienili przednią poduszkę na której spoczywa silnik.
bo podniesieniu auta tak jak opisywałem na 1 stronie i uruchomieniu silnika i wrzucaniu kolejnych biegów ,przy skręconych kołach naparzaie było słychac z wewnętrznego przegubu a nie z zewnętrznegoA dlaczego wewnętrzny??
przykro mi ,że miałem rację...poznałem to doświadczalnie na swoim aucie.Albo wymien obydwa ,któryś wcześniej czy później zacznie stukac a po co rozbierac wszystko od nowa skoro można wymontowac półoś i zmienic za jednym razem wszystkoPonki1986 pisze:Witam wszystkich ponownie i ożywiam post. Przegub znowu rozpoczął swą stukającą serenadę. A tych panów co mi auto sprawdzali, którzy uważają się za mechaników to ..... a nie ważne, szkoda słów. Teraz jestem pewny że to jest przegub wewnętrzny. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
nie mówiłem ,że to wewnętrzny....może być zewnętrzny,ja nie ryzykowałem zgadywanki i wymieniłem obydwa....weź pod uwagę poza tym ,że siedząc w aucie możesz się pomylic ,która to strona puka.Ja obstawiałem lewą ,a stukała prawaPonki1986 pisze:Teraz jestem pewny że to jest przegub wewnętrzny
co do tego nie ma żadnych wątpliwości... tylko koszty, części i robocizny są wtedy większe.Leon_Wechtel pisze:najlepiej wymienic komplet zew i wew
to tak było u Ciebie, ale kolegaPonki1986, powinien sprawdzić który, albo dla pewności wymienić obydwa...Leon_Wechtel pisze:bo podniesieniu auta tak jak opisywałem na 1 stronie i uruchomieniu silnika i wrzucaniu kolejnych biegów ,przy skręconych kołach naparzaie było słychac z wewnętrznego przegubu a nie z zewnętrznego
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości