aha czyli kłocisz się o nazwę, otóż każdy nazywa to
potocznie silnikiem krokowym. Pisząć że nie ma go zadnym VW mijasz się z prawdą. Od pierwszego swojego postu zaznaczyłem że to nazwa potoczna (jak to zwykle bywa z nazwami potocznymi często są błędne stosowane) jednoczsnie podając jego prawidłową techniczną wiec nie za bardzo wiem o co tobie chodzi, wiadomo czego dotyczy dyskusja. A ty wyrywasz sie ze stwierdzeniem ze zadny VW nie ma tego krokowca tak jakbys udawał że nie wiesz o co mi chodzi. A chodzi przeciez o to żę każde auto fizycznie ma jakis regulator odpwoedzialny za utrzymanie biegu jałowego zgadza się? Pal sześć czy jest ono zintegrowane z przepustnicą czy też nie i czy nazwa potoczna krokowiec jest prawidłowa cyz też nie, bo stosują się ją w branży od lat i wiadomo ocb.
edzio pisze:twój ma zawór regulacji biegu jałowego
I to wszystko Twoi zdaniem? I uważasz nie ma on żadnego siłownika ani silnika który go wysuwa otwiera i zamyka? No to inforumję Cię że jest on sterowany / poruszany silnikiem elketrycznym który jest w jego tylnej sekcji. Tam gdzie wpinasz wtyczkę. Zawrów sam z siebie nie będzie wiedział jak sie ma ustawić ani nie ma też magicznych własicowsci i nie poruszy sie sam z siebie. Musi byc czyms sterowany , domyśł się czym. pozdravwiam