problem z wycieraczkami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z wycieraczkami
mam problem z przednimi wycieraczkami objawia sie to tym że jak jest włożony przekaznik od wycieraczek to działąja cały czas nie reagują wogule na przełącznik a po wyjeciu przekaznika to chodzą tylko na najszybszym biegu próbowałęm nawet zaminiać przekażnik na inny ale to nic nie daje
- duzy_przemo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
- Lokalizacja: Szczecin
kolego a Ty wkładasz odpowiedni przekażnik ?
[ Dodano: 15 Lut 2009 18:44 ]
możesz wytłumaczyć co miałeś na myśli ?
[ Dodano: 15 Lut 2009 18:44 ]
duzy_przemo pisze:Masz uszkodzony regulator prędkości wycieraczek, który jest zintegrowany z silnikiem.
Można się bawić w lutowanie tego. Ale ja kupiłem silnik za 50 zł i zmieniłem objawy były takie same jak u Ciebie. Po wymianie u mnie wszystko wróciło do normy.
możesz wytłumaczyć co miałeś na myśli ?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
duzy_przemo pisze:Masz uszkodzony regulator prędkości wycieraczek, który jest zintegrowany z silnikiem.
Można się bawić w lutowanie tego. Ale ja kupiłem silnik za 50 zł i zmieniłem objawy były takie same jak u Ciebie. Po wymianie u mnie wszystko wróciło do normy.
:green_fuck: To chyba nie w "trójeczkach"? Tu nic takiego nie istnieje.
Możliwe jest uszkodzenie styku samohamowania w silniczku i wycieraczki "przelatują" dolną postojową pozycję. Spróbuj wyłączyć zapłon tuż przed dolnym położeniem wycieraczki i po chwili włącz - czy ruszą?
A w ogóle to ruszają bez manetki, od razu po włączeniu zapłonu, czy też tylko nie zatrzymują się po normalnym włączeniu manetką?
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 20:44 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
To by trzeba widzieć na żywo
Może pomoże opis napięć czy raczej połączeń w gnieździe przekaźnika, po jego wyjęciu.
1 - 31 masa,
2 - J + z manetki w poł. czasowe,
3 - 15 + z zapłonem z bezp. 5
4 - 53s + z zapłonem na poz. 1 i 2 bieg a na poz. 0 i czasowe ma być masa,
5 - 53M silnik,
6 - T czasowe + w poł. czasowe.
Może to jednak manetki, gdyby tak odpiąć ich wtyczkę? Wygląda to tak jakby z każdego kabla od manetek szło napięcie...
Nóżek nie wyłamuj tak szybko, mogą się jeszcze przydać.
Jeśli już wyłamywać to lepiej nóżkę T i wówczas nie włączają się przy włączaniu zmywacza i wycieraczki nie idą po suchej szybie. Ale to osobny temat.
Może pomoże opis napięć czy raczej połączeń w gnieździe przekaźnika, po jego wyjęciu.
1 - 31 masa,
2 - J + z manetki w poł. czasowe,
3 - 15 + z zapłonem z bezp. 5
4 - 53s + z zapłonem na poz. 1 i 2 bieg a na poz. 0 i czasowe ma być masa,
5 - 53M silnik,
6 - T czasowe + w poł. czasowe.
Może to jednak manetki, gdyby tak odpiąć ich wtyczkę? Wygląda to tak jakby z każdego kabla od manetek szło napięcie...
Nóżek nie wyłamuj tak szybko, mogą się jeszcze przydać.
Jeśli już wyłamywać to lepiej nóżkę T i wówczas nie włączają się przy włączaniu zmywacza i wycieraczki nie idą po suchej szybie. Ale to osobny temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości