MK4 TDI czyli jaki setup na Bilstein'ie?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » ndz lut 15, 2009 13:40

Ja miałem HR i Eibacha i Eibach jest bardziej miekki, na Hr + Fela 18"= beton.
Tak tył bedzie wyżej niz przód, niestety.
Ja bym wziął Eibacha, tylko przy obnizeniu -50 i więcej, moze ci walic o oske stabilizatror, ja tak mam. Trzeba zmienić stabilizator na sportowy FK.
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz lut 15, 2009 13:54

Ponior pisze:Tak tył bedzie wyżej niz przód, niestety.
Czy niestety? Nierzadko jest tak, że tył siada mocniej i wodolot się robi. Jak przód jest niżej, jest ładny klinek, to chyba lepiej?



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » ndz lut 15, 2009 14:04

Na pewno jest wszystko obliczone tak, żeby auto dobrze sie prowadziło.
Eibach + b8, bedzie super.
może masz jakis namiar na tani sklep z bilsteina.???


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz lut 15, 2009 14:12

albert86 pisze:Mam u siebie B8 + springi H&R w Toledo 1L i powiem ze jezdzi sie zaje..e :) twardość w sam raz, nierowności na asfalcie są ładnie wybierane
I takie właśnie doświadczenia z tym zestawem mam i ja. Świetny setup i na nasze drogi w podróżach z żoną i na odrobinę zabawy solo.



dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: dudi_silesia » ndz lut 15, 2009 16:36

KriSSo pisze:
albert86 pisze:Mam u siebie B8 + springi H&R w Toledo 1L i powiem ze jezdzi sie zaje..e :) twardość w sam raz, nierowności na asfalcie są ładnie wybierane
I takie właśnie doświadczenia z tym zestawem mam i ja. Świetny setup i na nasze drogi w podróżach z żoną i na odrobinę zabawy solo.
Pójde w tym kierunku :D :okej:

[ Dodano: 27 Lut 2009 20:55 ]
No i pojawił się problem/zagadka. Mianowicie obejrzałem ostatnio wszystkie sprężyny i nie mają one żadnych znaków producenta. Jedyne co o nich wiem to to że obniżają i są czerwone :/
Jakieś pomysły? Który producent nie nanosi znaku na springi?
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 21:55 przez dudi_silesia, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości