Ja miałem HR i Eibacha i Eibach jest bardziej miekki, na Hr + Fela 18"= beton.
Tak tył bedzie wyżej niz przód, niestety.
Ja bym wziął Eibacha, tylko przy obnizeniu -50 i więcej, moze ci walic o oske stabilizatror, ja tak mam. Trzeba zmienić stabilizator na sportowy FK.
Pozdro.
MK4 TDI czyli jaki setup na Bilstein'ie?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Na pewno jest wszystko obliczone tak, żeby auto dobrze sie prowadziło.
Eibach + b8, bedzie super.
może masz jakis namiar na tani sklep z bilsteina.???
Eibach + b8, bedzie super.
może masz jakis namiar na tani sklep z bilsteina.???
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Pójde w tym kierunkuKriSSo pisze:I takie właśnie doświadczenia z tym zestawem mam i ja. Świetny setup i na nasze drogi w podróżach z żoną i na odrobinę zabawy solo.albert86 pisze:Mam u siebie B8 + springi H&R w Toledo 1L i powiem ze jezdzi sie zaje..e twardość w sam raz, nierowności na asfalcie są ładnie wybierane
[ Dodano: 27 Lut 2009 20:55 ]
No i pojawił się problem/zagadka. Mianowicie obejrzałem ostatnio wszystkie sprężyny i nie mają one żadnych znaków producenta. Jedyne co o nich wiem to to że obniżają i są czerwone :/
Jakieś pomysły? Który producent nie nanosi znaku na springi?
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 21:55 przez dudi_silesia, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości