MK4 TDI czyli jaki setup na Bilstein'ie?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 11, 2009 13:22

to dziwne fakt...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 11, 2009 13:22

Springi są -35mm, ale jak miałem założone do siadł -40mm. Miałem amorki kayaba, jednak lepiej się jeździ na b6. Na eibachach nie miałem własnie tego dobijania na dziurach, a teraz jest.???
Pozdro.

[ Dodano: 11 Lut 2009 12:26 ]
Na MTS nie jest tak źle z komfortem (jest beton ale nie dokońca zastygniety :jezor: ), u kolegi w MK3 na gwincie HR jest twardziej.
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: dudi_silesia » śr lut 11, 2009 13:29

Ponior pisze:Springi są -35mm, ale jak miałem założone do siadł -40mm. Miałem amorki kayaba, jednak lepiej się jeździ na b6. Na eibachach nie miałem własnie tego dobijania na dziurach, a teraz jest.???
Pozdro.
To jak to w końcu jest z zakładaniem B6 do obniżających springów? Własnie dlatego mam mętlik... Jedni na tym jeżdżą, inni mówią, ze takich zestawów sie nie zakłada...



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 11, 2009 13:33

nizsza sprezyna = sportowy amor i tyle...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: dudi_silesia » śr lut 11, 2009 13:35

MAPET pisze:nizsza sprezyna = sportowy amor i tyle...
OK ale B6 jest różnie traktowany... Już wcześniej dostałem rade aby z moimi zapędami brać tylko B8.
MAPET masz doświadczenie... Jak to jest? :D



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 11, 2009 13:35

Powiem tak, ja miałem eibacha -35mm sprężyny i amorki kayaba (seryjne) I jexdziło sie super,nic nie dobijało, zrobiłem tak 80 tys km. Wywaliłem amorki, ale były całe (nie wylały), można było dalej na nich jeździć.
Kumpel ma w leonie b6 i sprinki tez podobne i jest ok.
Ja założe eibacha -35 i b6 (b8 starsznie drogie i twardsze podobno) i bede śmigał :grin:
na moją jazde wystarczy, przy takim obniżeniu nic im nie będzie
Takie jest moje zdanie.
pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 11, 2009 13:36

dudi_silesia pisze:MAPET masz doświadczenie... Jak to jest? :D
z bilkiem nie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 11, 2009 13:37

Mam jeszcze pytanko o stabilizator (żeby bardziej auto zglebić), bo podobno podchodzi od Audi a3, ale tylko S3, czy od zwykłej też.???
Pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: dudi_silesia » śr lut 11, 2009 13:38

Ponior pisze:Ja założe eibacha -35 i b6 (b8 starsznie drogie i twardsze podobno) i bede śmigał :grin:
Taką oferte dostałem w Dexxie:
komplet amortyzatorów 4 szt
BILSTEIN B6 SPORT 1588 zł
BILSTEIN B8 SPRINT 1800 zł
KONI SPORT (regulacja twardości) 2200 zł

Różnica w cenie pomiędzy B6 i B8 wcale nie jest taka wielka.
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 13:57 przez dudi_silesia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lut 11, 2009 13:39

Ponior pisze:ale tylko S3, czy od zwykłej też.???
Pozdro.
a3 bedzie meic raczej to samo co golf wiec S3 lub z FK sportowy np


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 11, 2009 13:50

dudi_silesia pisze:Różnica pomiędzy B6 i B8 wcale nie jest taka wielka
Fakt duża nie jest, ale ciekawe jak w b8 z komfortem, czy nie bedzie za twardo, jeździł ktoś na b8????
Na b6 jeździłem i jest super nawet przy małej glebie a z b8 styczności nie miałem.??


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr lut 11, 2009 15:58

Czyli b8 troszke twardsze a ja juz tak nie chce :helm: , do normalnej jazdy założe b6 i eibacha -35mm, z tego co widze to wiekszośc tak jeździ i nic się nie dzieje.
pozdro.
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 16:00 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » ndz lut 15, 2009 12:33

żeby nie zaśmiecać to podłącze się pod temat.
mam na sezon przygotowany zawias - Bilstein B8 + eibach pro-kit 30/30
To byl komplet za dobra kase wiec go kupilem, ale z czasem po przegladnieciu kilku zdjeć jak leża fury na pro-kitach stwierdzilem ze bedzie za wysoko, szczegolnie ze na lato chce wrzucić 18". Chcialbym kupic teraz springi obnizajace ok 50mm. Mam na oku dwa konkretne komplety:

1. Eibach Sportline który wg producenta obniża max 50/35 ( czy rzeczywiscie tył stoi wyzej niz przód przy tych sprężynach? )
2. H&R czerwony nr 29527 obniżający ok 45 do 50 mm

Są to springi z gornej polki i o jakości nie trzeba dyskutować. Ja chcialbym się natomiwast dowiedzieć ktory zestaw spręzyn bedzie lepiej wspołpracowal z moimi B8 i ktory będzie twardszy a który bardziej komfortowy. Żeby było ciekawiej poki co nie zdradze czy bardziej zalezy mi na twardości czy na komforcie. Licze na Waszą pomoc.

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości