Witam
Koledzy mam dziwny problem z silnikiem. Odebralem auto od mechanika po wymianie sprzegielka w alternatorze i po sprawdzeniu silnika VAG'iem. Bledow nie bylo. Wszystko bylo ok. az po przejechaniu 20 km po ponownym rozruchu silnik stracil moc. Mysle sobie -klasyczne przeladowanie, (juz mialem z tym do czynienia) ale to jest cos dziwnego bo odrazu po uruchomieniu silnika juz nie ma mocy. Ale to jeszcze nic -najlepsze ze podczas uruchamiania silnika jest taki efekt jakbym uruchamial auto z wcisnietym pedalem gazu tzn. silnik wejdzie na najpierw na 2.5 tys obrotow i odrazu spadnie do wlasciwych 900 obr.
Mial ktos z takim zjawiskiem do czynienia? gdzie by szukac przyczyny?
Przy okazji -znacie dobrego fachmana od TDI w Olsztynie?
AFN stracil moc i dziwne zachowanie przy rozruchu w passacie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dzieki koledzy za szybka odpowiedz.
ok. zaworek wymontowalem, przeciscilem w ropie i przedmuchalem sprezonym powietrzem. Zaworek to rozumiem to co jest wkrecone w pompe. Do tego przychodzi kabelek skrecony srobka 8. Tak wiec odkrecilem najpierw przewod od tego zaworka potem sam zaworek. Przeczyscilem ta gorna czesc i ten bolec co wchodzi w ta gorna czesc. Naciagnalem tez sprezynke. Wmontowalem, sprawdzilem czy zaworek "cyka" po przekreceniu stacyjki. Ogolnie jest lepiej, lepiej zapala ale jeszcze zdaza mu sie podniesc obroty podczas rozruchu. Mam jednak caly czas tryb awaryny.
Przy okazji zrobilem sobie nastepny problem: Wyciagnalem kleme masowa z akumulatora zeby zresetowac komputer. Ale po tym jedyne co zyskalem to ze przestaly mi sie zamykac z pilota drzwi kierowcy. Co ja tym razem zrobilem nie tak? jak to naprawic?
ok. zaworek wymontowalem, przeciscilem w ropie i przedmuchalem sprezonym powietrzem. Zaworek to rozumiem to co jest wkrecone w pompe. Do tego przychodzi kabelek skrecony srobka 8. Tak wiec odkrecilem najpierw przewod od tego zaworka potem sam zaworek. Przeczyscilem ta gorna czesc i ten bolec co wchodzi w ta gorna czesc. Naciagnalem tez sprezynke. Wmontowalem, sprawdzilem czy zaworek "cyka" po przekreceniu stacyjki. Ogolnie jest lepiej, lepiej zapala ale jeszcze zdaza mu sie podniesc obroty podczas rozruchu. Mam jednak caly czas tryb awaryny.
Przy okazji zrobilem sobie nastepny problem: Wyciagnalem kleme masowa z akumulatora zeby zresetowac komputer. Ale po tym jedyne co zyskalem to ze przestaly mi sie zamykac z pilota drzwi kierowcy. Co ja tym razem zrobilem nie tak? jak to naprawic?
Dzieki Panowie za pomoc, auto ozylo. Po czyszczeniu zaworka wystarczylo jeszcze kilka razy odpalic auto. Chyba zeby sie rozruszal zaworek:) i wszystko hula.
Faktycznie sciagniecie klemy nie czysci bledow. Pojechalem wczoraj autem na komputer i tam pokazalo ze byly problemy z zaworkiem.
Jeszcze raz dzieki Panowie
Nadal jednak mam problem z drzwiami kierowcy, po sciagnieciu klemy, przestaly sie zamykac i otwierac z pilota. Dzialaja jedynie jak recznie przekrece kluczykiem. Inne drzwi dzialaja dobrze po staremu. No i niestety nie uzbraja sie przez to alarm
Faktycznie sciagniecie klemy nie czysci bledow. Pojechalem wczoraj autem na komputer i tam pokazalo ze byly problemy z zaworkiem.
Jeszcze raz dzieki Panowie
Nadal jednak mam problem z drzwiami kierowcy, po sciagnieciu klemy, przestaly sie zamykac i otwierac z pilota. Dzialaja jedynie jak recznie przekrece kluczykiem. Inne drzwi dzialaja dobrze po staremu. No i niestety nie uzbraja sie przez to alarm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości