Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Maślak
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Maślak » pn lut 09, 2009 10:46
Witam, nie wiem czy w dobrym temacie to pisze ale sprobuje. mam silnik JR ktory juz niestety jest na wykonczeniu szykowalem sie do kapitalki ale jak wszyscy wiem to malo nie kosztuje ale trafil sie dół silnika SB czyli blok tłoki wał pompa oleju, chodzi mi o to czy od JR-a podejdzie pompa wtryskowa czy wtryski adza rade i czy to wszystko da rade pozniej poskladac zeby jezdzilo jakos.......?? w skrócie---dół silnika SB a góra czyli głowica, pompa wtryskowa alternator i cały inny osprzet od JR.
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pn lut 09, 2009 10:57
Będzie jezdziło
-
Maślak
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Maślak » pn lut 09, 2009 11:49
czyli wszystko da rade poprzekrecac? chlodniczke oleju itp. a tak z ciekawosci rozrzad jest taki sam??
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pn lut 09, 2009 12:27
Wszystko powinno być takie same,wtryski były trochę wydajniejsze w SB i turbina inna.Blok będzie pasował praktycznie z każdego TD
-
Maślak
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Maślak » pn lut 09, 2009 12:31
hmmm no to dzieki kolego trzeba bedzie sie zabrac do roboty, a nie wiesz czy to cos mu da jakies male podniesienie mocy, nie mowie tu o jakis 30 koniach tylko poprostu czy bedzie jakas roznica? pozdro
-
m.s
- DIESEL POWER
- Posty: 887
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
- Lokalizacja: GST
-
Kontakt:
Post
autor: m.s » pn lut 09, 2009 12:37
Maślak pisze:hmmm no to dzieki kolego trzeba bedzie sie zabrac do roboty, a nie wiesz czy to cos mu da jakies male podniesienie mocy, nie mowie tu o jakis 30 koniach tylko poprostu czy bedzie jakas roznica? pozdro
jak wyzej wszystko bedzie si a co do mocy to jak dobrze zrobisz to spokojnie mozesz podnosic moc do 90 - 100 ps
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » wt lut 10, 2009 09:46
bongo pisze:Wszystko powinno być takie same,wtryski były trochę wydajniejsze w SB i turbina inna.Blok będzie pasował praktycznie z każdego TD
tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
-
Maślak
- Ma gadane
- Posty: 237
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Maślak » wt lut 10, 2009 10:07
tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
[/quote]
no ale to jest sprawa bloku i pompy oleju mam racje? reszta osprzetu nie ma z tym nic wspólnego. mam racje?
-
Cinek
- _
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » wt lut 10, 2009 10:24
masz
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » wt lut 10, 2009 11:22
Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione
-
arwam
Post
autor: arwam » sob lut 14, 2009 18:46
bongo pisze:Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione
dokładnie nawiercasz, gwintujesz, zakładasz nyple, zakładasz dysze i przykręcasz
-
Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1843
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
Post
autor: Viriss » sob lut 14, 2009 22:34
arwam pisze:bongo pisze:Cinek pisze:tyle że nie wszystkie mają np natrysk na tłok oliwy
A który TD nie miał natrysku?Podobno nawet w JP są kanaliki zaślepione
dokładnie nawiercasz, gwintujesz, zakładasz nyple, zakładasz dysze i przykręcasz
To znaczy ze moge ze zwykłego Diesla (JP) po dokupieniu turbiny i reszty gratów zrobic TD ? Mam w sumie 2 silnik JP wiec jest na czym modzic tylko czy to sie opłaca ?
-
arwam
Post
autor: arwam » ndz lut 15, 2009 09:18
można tylko wtedy nie obciążamy go dłógo dużymi prędkościami bo nam tłoki przez wydech wykapią.
A jak chcesz zakładać dysze do natrysku oleju to trzeba by bylo jeszcze robić nacięcia na tłokach po to że jak tłok będzie się zbliżał do DMP żeby nie pozrywał nam dopiero co założonych dysz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 107 gości