Czy kierunek naciągnięcia napinacza rozrządu ma znaczenie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy kierunek naciągnięcia napinacza rozrządu ma znaczenie?
Pytanie jak w temacie. Zmieniałem ostatnio napinacz paska rozrządu i nie wiedząc w którą stronę przekręcić jego naciągiem wymyśliłem, że naciągnę go kręcąc w lewo kombinując, że w ten sposób zwiększam opasanie koła zębatego na wale. (tak sobie to wymyśliłem) Jednakże znalazłem ostatnio instrukcję jego naciągania w której jest wyraźnie napisane, żeby to robić zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, czyli w prawo. Czy ma to jakieś znaczenie? Zmieniać?
Jak naciągneliśmy w odwrotna stronę,to nie wiem dlaczego,ale zaczęło ciąć pasek o rolkę.woj-tek pisze:spokojnie chodzi napiety w przeciwna stronę i nic się nie dzieje.
Po zmianie kierunku było już dobrze.Tak więc może lepiej naciągać go w prawo,za obrotami i kierunkiem ruchu paska .
Wydaje mi się,że po naciągnięciu w przeciwną stronę rolka ma inne położenie,niż po naciągu w prawo.
Ale pewny nie jestem,bo robiłem to już dość dawno.
AFN 165,5@380,8
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
napinacz napiety nie w ta strone co trzeba nie pracuje prawidlowo!!
myslicie ze dlaczego jest podany kierunek napinania? dla zabawy?:P
gdyby bylo wszystko jedno to by pisali napinac dowolnie
michu, lepiej zmien napiecie na prawidlowe
myslicie ze dlaczego jest podany kierunek napinania? dla zabawy?:P
gdyby bylo wszystko jedno to by pisali napinac dowolnie
michu, lepiej zmien napiecie na prawidlowe
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Zmienię naciąg jak tylko będę miał gdzie to zrobić, no chyba, że pojadę gdzieś do mechanika. Ja sugerowałem się tymi informacjami:
Jest tutaj wszystko dokładnie opisane za wyjątkiem kierunku napinania.
Przyglądałem się również napinaczowi i nie wymyśliłem jakie może to mieć znaczenie.
Dodam tutaj jeszcze, że po zmianie rozrządu przez mechanika ok. 2 lata temu też miałem źle założony napinacz (naciągnięty w lewo).
Jest tutaj wszystko dokładnie opisane za wyjątkiem kierunku napinania.
Przyglądałem się również napinaczowi i nie wymyśliłem jakie może to mieć znaczenie.
Dodam tutaj jeszcze, że po zmianie rozrządu przez mechanika ok. 2 lata temu też miałem źle założony napinacz (naciągnięty w lewo).
w prawo się napina czyli szczypcami ciągniesz do góry:)michu pisze:Zmienię naciąg jak tylko będę miał gdzie to zrobić, no chyba, że pojadę gdzieś do mechanika. Ja sugerowałem się tymi informacjami:
[url=http://images35.fotosik.pl/60/36141afe77fd0df6m.jpg]Obrazek[/URL]
Jest tutaj wszystko dokładnie opisane za wyjątkiem kierunku napinania.
Przyglądałem się również napinaczowi i nie wymyśliłem jakie może to mieć znaczenie.
Dodam tutaj jeszcze, że po zmianie rozrządu przez mechanika ok. 2 lata temu też miałem źle założony napinacz (naciągnięty w lewo).
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
michu, mozesz podjechac do mnie
[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 11:22 am ]
WałekDST, jesli nie wnosisz nic nowego do tematu to nie spamuj, bo jak narazie w tym temacie tylko podpinasz sie pod czyjes wypowiedzi
[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 11:22 am ]
WałekDST, jesli nie wnosisz nic nowego do tematu to nie spamuj, bo jak narazie w tym temacie tylko podpinasz sie pod czyjes wypowiedzi
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości