powiedzcie mi dlaczego to jest takim czyms pokryte
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Beton-Wojtek
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
- Lokalizacja: Warszawa
wiadomo ,że ta masa to połączenie oleju z wodą. Jak mało pomykasz ,to tak wygląda też korek od wlewu oleju od spodu. Trudności w odpaleniu to zalene świece albo benzyną albo olejem. Napewno zdemontuj i wyczyśc , dysze itp. jak zdemontujesz to spr kolektor ssący, jak wygląda wewnątrz, (zasyfiony czy czysty). Albo masz problem z pierścieniami i dmuchac do pokrywy zaworów przez otwory olejowe od korby.
Mogę sie mylić ale zawsze coś.
Mogę sie mylić ale zawsze coś.
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 15:33 przez Beton-Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.
MIL czyli Malfunction Indicator Lamp po naszemu lampka (kontrolka) sygnalizacji oznak niesprawności umieszczona desce rozdzielczej.
A tu http://www.vwgolf.pl/?page_id=123 oraz tu http://vw2.info/vwforum/kody.htm masz opis nie po angielsku, a DLC czyli złącze przewodu danych powinno być jedno
A tu http://www.vwgolf.pl/?page_id=123 oraz tu http://vw2.info/vwforum/kody.htm masz opis nie po angielsku, a DLC czyli złącze przewodu danych powinno być jedno
Tak właśnie może być i dla tego koledzy pytali o zużycie oleju a ja sugerowałemBeton-Wojtek pisze:Albo masz problem z pierścieniami i dmuchac do pokrywy zaworów przez otwory olejowe od korby.
Z tym separatorem sprawa ma się tak że odmą do układu dolotowego przedostają się ze skrzyni korbowej silnika przedmuchy, które przeszły przez pierścienie i zabierają ze sobą mgłę olejową, która jest wewnątrz bo jak wiadomo silnik jest smarowany systemem ciśnieniowo-rozbryzgowym. Separator oleju ma zadanie odseparowanie cząsteczek oleju od powietrza i pozostawienie ich wewnątrz silnika. Jak pracuje nieprawidłowo to mgła olejowa może przedostawać się do układu dolotowego i jest tam widoczny olej jak u Ciebie. Może też być tak, że przez zużyte pierścienie przedmuchy są tak duże, że układ odpowietrzenia silnika sobie nie radzi obojętne czy jest z separatorem lub bez bo nie jestem pewien jak jest u Ciebie ( w mk3 są separatory). To właśnie sugeruje Beton-WojtekJarowo pisze:Czy masz możliwość sprawdzenia ciśnienia w cylindrach? Często taki pomiar w przypadkach do twojego pomaga w znalezieniu problemu, ale równie często gó..o pomoże. Tak czy inaczej nie zaszkodzi zmierzyć.
JaroW
- mazio_leczna
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 11:49
- Lokalizacja: Dratów Kolonia
- Kontakt:
dzieki kolego za podpowiedz tylko gdzie ten kolektor ssacy sie znajduje jakas podpowiedz lub fotka?a pierscienie to na bank do wymiany!!wlasnie kolego w tym jest problem ze ten moj golf duzo jezdzi minimum dziennie 200km przejzdza na korku nie wiem czy jest ale jeszcze nie dawno bylo takie maselko to prosze o zdjecia i rozbiore i sprawdze
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
To jest skutek zapchanej odmy , miałem to samo w swoim RP , wyczyść odmę wtrysk i sprawa z głowy
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- emsikemsik
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
- Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)
- emsikemsik
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:57
- Lokalizacja: Greifenberg (Gryfice)
Odma to ten wąż który wychodzi z pokrywy zaworów.Sprawdz poziom i stan oleju.Wyższy i brunatny kolor to uszczelka pod głowicą.Stan ok i ubytek wody to jej wyciek.Chyba że woda idzie do cylindra to powinien kopcić na biało.Ale częściej kompresja idzie do wody.
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 19:57 przez PITER63, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Zawsze w opisach odczytu kodów jest mowa o diodzie.k_lewan pisze:Mam pytanie , czy można zastosować żarówkę zamiast diody LED , do odczytywania kodów ?
2. Nawet żarówka 1,2 W (najmniejsza stosowana w samochodzie) pobiera większy prąd niż dioda LED.
3. Dioda w odróżnieniu od żarówki jest tylko półprzewodnikiem i to może mieć znaczenie.
Biorąc to do kupy odpowiedź powinna brzmieć NIE.
JaroW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 107 gości