1.8T 150/180/225PS / różnice
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8T 150/180/225PS / różnice
Witam
Interesują mnie różnice pomiędzy tymi silnikami (wiadomo, że turbo K03, K04, intercooler, oprogramowanie). Ale nie wiem czy są jakieś inne zmiany, czy nadal to ten sam silnik na tych "samych" podzespołach... Jeśli taki temat już był to przepraszam...
Pozdrawiam
Interesują mnie różnice pomiędzy tymi silnikami (wiadomo, że turbo K03, K04, intercooler, oprogramowanie). Ale nie wiem czy są jakieś inne zmiany, czy nadal to ten sam silnik na tych "samych" podzespołach... Jeśli taki temat już był to przepraszam...
Pozdrawiam
....jeszcze choćby tłoki....zaznaczona pozycja dotyczy tylko silników 209 KM i 225KM !!! Widoczna wyżej AGU to 150 KMygd pisze:Między 150ps a 180 nie ma dużych różnic, w sumie nie wiem co tam jest zmienione poza programem..
225 PS to już inna bajka...inne kolektory dolotowe i wydechowe, turbina (K04), wstryski, regulator paliwa ...
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
1.8T - 150 na 200 koninorbi pisze:Oki, dzięki za odpowiedzi. Teraz drugie moje pytanko:
Silnik z Audi A4 1.8T, seryjnie 150km, docelowo 200km, rocznie ok. 30tyś km. Jak tego dokonać?
Chyba da się to zrobić samym softem.
A jak to zrobić?
Udajesz się do jakiejś "dobrej" firmy tuningowej zajmyjacej sie chiptuningiem.
Płacisz te 1.800-2.000zł za świnie (lub coś podobnego) wraz ze stojeniem na hamowni i już.
A jeśli pytasz o wersję low-bodrzet to nie wiem.
Ale moim skromnym zdaniem to jest właśnie wersja low-budrzet, bo 1.8T jest niezwykle wdzięcznym silnikiem.
Poza nim tylko w tubodieslach da się tak drastycznie zwiększyć moc za tak psie pieniadze.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
qśśśffffaaaa nie wiem , z ETKI wychodzi że różnice są wasciwie w każdym elemencie !!!! Szczerze to zgłupiałem !!! Ale właściwie to moc jest podniesiona o 50 % a trwałość fabryka musi zachować jak w 150 KM !!!!!
[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 01:55 ]
[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 01:55 ]
TŁoki są takie same .... ...tylko materiał inny !!! Jak masz róznice w literce to część może pasować ale nie musi, wskazuje po prostu różnice w tym przypadku założysz tłok z APX do AUM i bedzie latało, odwrotnie też tylko jak długo !!! Natomiast dla przykładu powiem ze piasta z golfa 4 i 3 różni się też tylko literką ( mówie o VR ) ale za chiny nie upchasz piasty z golfa 4 do zwrotnicy golfa 3 bo jest minimalnie inne podtoczenie co powoduje że wianek ABS haczy o zwrotnice !!!!! ...a tylko literka !!! chyba 1,5 mm różnicyygd pisze:Numer jest ten sam, tylko literka różna, może to wskazywać na to, że tłoki są generalnie te same?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości