Rury do nagrzewnicy ????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zawisza74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 04, 2005 22:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Rury do nagrzewnicy ????

Post autor: zawisza74 » czw gru 15, 2005 20:34

na rurkach doprowadzajacych plyn do chlodnicy mam dziwne trójniki i cienki wezyk laczacy je razem tak jakby obwod byl zamkniety. Mam pytanko czy to tak musi byc znajomy mechanik powiedzial ze wyglada to tak jak od instalacji gazowej ale nigdy tam nie bylo instalacji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » czw gru 15, 2005 20:56

trochę małe to zdjęcie żeby coś zobaczyć



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 15, 2005 21:07

No właśnie wrzuć większe zdjęcie.



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw gru 15, 2005 21:23

Chyba napiszę, co miałeś na myśli.
Chodziło Ci oczywiście o nagrzewnicę a nie chłodnicę, prawda?
A jeśli tak, to czasami robiono tak, że cienki wężyk łączył wejście i wyjście nagrzewnicy.
Szczerze mówiąc nie wiem, czemu to ma służyć, ale dla poprawy ogrzewania śmiało możesz wyrzucić ten wężyk i dokładnie zaślepić otwory, albo rozetnij go w połowie, do każdej końcówki włóż coś okrągłego, uczciwie zaciśnij opaską i po kłopocie.
Pamietaj, że układ jest pod ciśnieniem, więc musi to być solidnie zrobione, bo inaczej stracisz płyn no i możesz przegrzać głowicę (uszczelniacze).



Awatar użytkownika
zawisza74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 04, 2005 22:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: zawisza74 » czw gru 15, 2005 22:14

i oto mi wlasnie chodzilo JAFO sorka za zdjecie ale niechcialem zatykac serwera zeczywiscie chodzi o nagrzewnice .wiec jak napisales mozna to zaslepic? w niczym to nie zawadzi . dzieki



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 15, 2005 22:17

to ponoć takie zabezpieczenie żeby nie wywaliło płynu do kabiny jak nagrzewnica strzeli. Niektore golfy to maja, ja jeszcze nie widziałem, można wywalić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw gru 15, 2005 22:39

nic nie tnij, ten temat byj luz wiele razy poruszany, wyjmij te dwa kruczki i zastap je rurkami i bedziesz mial ciepelko w alcie. Czy musi byc widocznie musi jak ludzie z vw wymyslili :) rok temu to zdemontowalem i nie bylo zadnego problemu.



Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » pt gru 16, 2005 02:12

pytanie tylko czy czasem ktos nie zrobil tego bo nagrzewnica cieknie
bo w tym momencie jest odlaczona rozumiem.
najprosciej podlaczyc normalnie i sprawdzic czy nie cieknie w srodku cos a jesli nie to ciesz sie cieplym powietrzem :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 488 gości