wazne pytanie dotyczace chlodzenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
wazne pytanie dotyczace chlodzenia
dobra Pawel.A jaki miales silnik?Tez tak sobie myslalem ze nastepne bedzie vento...Wydawalo Ci sie ze byla jakies bardziej awaryjna od (nieduzo)mlodszych?W koncu to poczatk produkcji...Moja tez Ale naprawde...Bardzo jestem z niej zadowolony.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik był 1.8 GU na gaźniku 2e2, gaźnik był awaryjny ale jeździłem na gazie, reszta nie, silnika poza rozrządem i simeringami nie dotykałem. Sprzedałem jak miała 300, silnik dalej jest ok, ma juz 330. Natomiast korozja ją zżereała w oczach i to był powód pozbycia się. Zbrzydła po po prostu. Ale to głównie dlatego że powypadkowa. Na trasie nigdy nie stanęła z powodu awarii, tylko ten gaźnik, ciągle regulacje i naprawy. Vento nie ma dla mnie tego "ducha" ale cóż. Chciałem też coś szybszego, dlatego mam 2.0. Jest nużąco bezawaryjne, zagazowałem, zmieniłem termostat jak dotąd, jakieś świece, tuleje z tyłu i tyle.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
wazne pytanie dotyczace chlodzenia
NO TAK...1,8 to chyba rzadki silnik w jetcie.A zawory jak byly ustawiane?U mnie na bank byla bita w tyl ale dobrze chyba naprawiona bo rdzy za bardzo nie widac.@,0 w gazie to chyba najbardziej optymalna wersja dla vento.oprocz 1,9td o3wiscie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości