jak kupic uzywane turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw lut 12, 2009 22:03

ajurczuk,
strzel fotkę to Ci prawdę powiemy co to za tyrboleum u ciebie czycha za silnikiem na koniki



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lut 12, 2009 22:03

arwam pisze:turbo może mieć nie wiekie luzy poprzeczne ale nie ma prawa być luzu wzdłuż osi wirnika jak ma luz wzdłużny to szrot
Nie zaprzeczam tylko niech ktos mi wytlumaczy dlaczego wzdluzny jest be, a poprzeczny ok. Jak ja to widze to jesli jest poprzeczny to wirnik dostaje wibracji, chodzi na boki i lopatki "smyraja" po obudowie. A wzdluzny to cala os przesuwa sie do przodu, do tylu. Prosze mnie poprawdzic jak sie myle.



arwam

Post autor: arwam » czw lut 12, 2009 22:05

ajurczuk,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2581358#2581358
Sprawdzałeś pocztę już może?

[ Dodano: 12 Lut 2009 21:27 ]
bradley pisze:
arwam pisze:turbo może mieć nie wiekie luzy poprzeczne ale nie ma prawa być luzu wzdłuż osi wirnika jak ma luz wzdłużny to szrot
Nie zaprzeczam tylko niech ktos mi wytlumaczy dlaczego wzdluzny jest be, a poprzeczny ok. Jak ja to widze to jesli jest poprzeczny to wirnik dostaje wibracji, chodzi na boki i lopatki "smyraja" po obudowie. A wzdluzny to cala os przesuwa sie do przodu, do tylu. Prosze mnie poprawdzic jak sie myle.
bo jakmasz wzdłużny to o wiele szybciej sięzetknie wirnik z obudową a jak masz nie wielki poprzeczy to on w trakcie pracy z dwóch powodów zniknie a przynaj mniej bardzo znacznie się zmniejszy.
1. olej wypełni łożyskowanie i luz pozornie znika.
2. Pod wpływem temperatór a raczej ich różnic wirnik się powiększa bardziej niż obudowa wirnika

[ Dodano: 12 Lut 2009 21:41 ]
ajurczuk,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2581358#2581358
Sprawdzałeś pocztę już może?



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt lut 17, 2009 21:15

co do luzów poprzecznych to sie zgodze nawet nowe turbiny maja niewielki luz wczoraj miałem nowa turbine w rekach i tez miała niewielki luz
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 20:52 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.


powered by xes...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości