jak kupic uzywane turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

jak kupic uzywane turbo

Post autor: ajurczuk » czw lut 12, 2009 17:23

padło mi turbo mam okazje kupic uzywane podobno w dobrym stanie w miare przystepnej cenie jak moge je sprawdzic zeby sie nie wkopac sa na to jakies sposoby



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw lut 12, 2009 18:22

Sprawdz luzy na wirniku,tak z jednej, jak i z drugiej strony.Jeżeli jest duzy,toturbina raczej nadaje sie do regeneracji.
Możesz też przyjżeć się wirnikom,czy nie mają jakiś ubytków.
Wiesz,tak wizualnie,to więcej nie sprawdzisz.Jeżeli wiesz,że pochodzi z pewnego zródła,to nie pozostaje nic innego,jak kupować.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw lut 12, 2009 19:21

za ile możesz zakupić???, regeneracja 600pln, a vnt ok 700-800, i wiesz ze polata na niej dłużej jak używka.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 12, 2009 19:25

piter_s pisze:a vnt ok 700-800, i wiesz ze polata na niej dłużej jak używka.

do VNT trzeba liczyc sie z rzeźbą pod kawalkiem karoserii zwana maską takze znow dodatkowe koszta.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw lut 12, 2009 19:35

piotrekgal pisze:do VNT trzeba liczyc sie z rzeźbą pod kawalkiem karoserii zwana maską takze znow dodatkowe koszta.
tzn???



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » czw lut 12, 2009 19:37

moge kupic za 500 zł a regeneracja w moich stronach to kosz ok 800 zł



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw lut 12, 2009 19:41

powiem ci osobiście ze wolałbym regenerowane, ale dobrze zrobione w renomowanej firmie, chyba ze masz pewność ze kupisz dobrą turbinę o przebiegu np. do 100tyś, to można sie pokusić, ale są też przypadki ze turbinki wysiadaja po 50 tyś przy złym uzytkowaniu.

a sprawdzić to możesz wzrokowo, chyba ze na maszyne dasz do testów.
zobacz na luz i wirnik tak jak koledzy piszą, no i jak jest zasrana olejem to daj sobie spokój, uszczelnienie jest do bani.
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 19:53 przez piter_s, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 12, 2009 20:03

piter_s pisze:piotrekgal napisał/a:
do VNT trzeba liczyc sie z rzeźbą pod kawalkiem karoserii zwana maską takze znow dodatkowe koszta.

tzn???
w przypadku AAZeta



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw lut 12, 2009 20:05

[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 19:05 ]
piotrekgal pisze:w przypadku AAZeta
ale zle mnie zrozumiałeś, ja pisze koledze ile regeneracja turbiny a nie przeróbka na vnt :bajer:
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 20:06 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 12, 2009 20:08

ale zle mnie zrozumiałeś, ja pisze koledze ile regeneracja turbiny a nie przeróbka na vnt
OK :) zwracam honor.
Sorry za OT



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw lut 12, 2009 20:12

piotrekgal pisze: OK :) zwracam honor.
Sorry za OT
:pub:
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 20:12 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw lut 12, 2009 21:24

piotrekgal, a z ciekawosci jaka ta turbine kupujesz za 500zl?
Ja mam KKK K14, pochodzi wg sprzedawcy z omegi 2.3TD, luz poprzeczny nie wystepuje, wzdluzny wyczuwalny pod palcem, "na palec bo nie oko" 0,5mm-1mm. Lopatki cieplej strony ok, lopatki zimnej w miare, lekko nadszczypane. Jakbys byl zainteresowany to daj znac, napewno sie dogadamy :P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

arwam

Post autor: arwam » czw lut 12, 2009 21:33

turbo może mieć nie wiekie luzy poprzeczne ale nie ma prawa być luzu wzdłuż osi wirnika jak ma luz wzdłużny to szrot



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » czw lut 12, 2009 21:54

no własnie siedzi u mnie kkk ale nie wienm dokładnie jaka chyba k 14 mechanik mowi ze to 03 :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości