


Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mazio_leczna pisze:z wydechu taki czarny dym jak by tylko na oleju chodzi
Jak wyżej za dużo paliwa, lub nieszczelność w ukł. paliwowym.mazio_leczna pisze:czy to jest wina tego ze smierdzi w kabinie benzyna
Niestety opisane niesprawności mogą mieć 1, 2 przyczyny wspólne lub jest ich więcej a wszystko składa się że jest jak jest.mazio_leczna pisze:czy to jest wina tego ze smierdzi w kabinie benzyna i z wydechu taki czarny dym jak by tylko na oleju chodzi i trudno mi jest go odpalic rano musze krecic dlugo
elementy przydatne do całej procedury to:mazio_leczna pisze:czyli z jaka dioda?
żółta kostka jak na fotce, lub rysunku to złącze diagnostycznemazio_leczna pisze:bo nie rozumiem chyba czaje gdzie ta kostak jest juz ona jest taka zolta
niestety do tego sterownika silnika to kompa nie podłączysz. Tam możesz podłączyć tylko przewód z włącznikiem połączony z masą, lub sam (zwierany na krótko z masą) wg schematu aby wywołać procedurę odczytu błędów. Kody oznaczające błędy zostaną wymigane przez diodę lub MIL, cała trudność w liczeniu błysków i ich zapisiemazio_leczna pisze:poczekaj a jak je odczytac mam go podlaczyc do kompa czy co
A masz taką? Jak pisałem ja nie spotkałem w mk2 lampki MIL, choć w tym co podrzuciłem pisze, że może występować. Jedyne żółte diody w mk2 jakie widziałem to od świec żarowych i od świateł drogowych (jak mk2 było na topie to nie było niebieskich diod)mazio_leczna pisze:chodzi o diode w liczniku taka pomaranczowa?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości