[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » pn sty 12, 2009 00:19

ten stabilizator byłby za wszystko odpowiedzialny ?? ani obrotek ani kontrolki nic nie działa, tylko od długich świateł diodka zapala sie tak jak powinna. Reszta diod sprawna techniczne, świeciły jak przykładam bezpośrednio do nich napięcie, to samo obrotek, ale z kostek nic nie chce działać.(styki przeczyszczone, na pewno wszystko łączy) Sprawdze ten stabilizator ;)
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 00:54 przez kret077744, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cheshire Cat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn gru 03, 2007 23:09
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cheshire Cat » pn lut 09, 2009 08:43

Czyli wystarczy że kupie takie coś

http://moto.allegro.pl/item534675997_li ... nzyna.html

i wsadzę w miejsce starego i będzie działać ?

Dobrze rozumiem ??


Było: Golf III 1.8 GL, rocznik 93

Haxel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 08, 2009 09:45
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: Haxel » wt lut 10, 2009 20:44

mam pytanie,mam golfa 92r 1.6td i kupilem obrotomierz na 1 wtyk.widzialem na alternatorze na wejsciu W, mam kabelek podpiety.wystarczy ze odkrece stary licznik i wstawie nowy a obrotomierz bedzie mi chodzil czy musze cos robic jeszcze ?

edit : nikt nie ma czasu mi odpowiedziec?
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 20:58 przez Haxel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » czw lut 12, 2009 00:40

powinien śmigać :chytry:


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » czw lut 12, 2009 02:34

trzeba wlozyc odpalic autko i bedzie wiadomo :bajer: , jak jest ten przewod do wejscia W to z tego co czytalem bedzie dzialac obotek do diesla


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » czw lut 12, 2009 11:38

Cheshire Cat, tak jak najbardziej tylko wystarczy dobrze podpiąć


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
tomekh_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
Lokalizacja: Konin/Poznań

Post autor: tomekh_1990 » pt mar 20, 2009 00:01

Witam! wiem napewno ten temat juz byl przewalkowany i wogole. ja staralem sie troche poczytac no ale sami wiecie jest tego sporo no i niestety nie znalazlem rozwiazania mojego dylematu... otoz mam w swoim aucie licznik o indeksie 935 na dwie wtyki bez obrotka bez zegarka.ostatnio uszkodzilem predkosciomierz(nie pokazuje predkosci) i dlatego poszukuje nowego licznika no i fajnie byloby sie zaopatrzyc juz w obrotek. jak wiadomo ciezko znalezc taki zestaw(935, dwie wtyki, obrotek) udalo mi sie znalezc no ale niestety na jedna wtyke czy da sie jakos to skleic zeby wszystko dzialalo? doczytalem sie ze przerobienie z 1 na dwie to raczej ciezki zabieg...aaa i mam tez taki na dwie wtyki z obrotkiem no ale znowu indeks 950...:( da rade jakos zrobic z trzech jeden?? prosze o pomoc i dzieki za wyrozumialosc:]


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d89fd2dfbb4d546.html[/img]

dawrom4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt mar 17, 2009 20:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: dawrom4 » pt mar 20, 2009 01:17

a ja mam problem nastepujacy mam taki licznik z obrotkiem http://moto.allegro.pl/item575348419_li ... jetta.html u siebie też mam na 2 wtyki ale te wtyki sa inne jak to mozliwe??



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » pt mar 20, 2009 02:26

tomekh_1990,
da rade jakos zrobic z trzech jeden??
mysle ze da rade zrobic jeden z trzech, ale jak masz zegarek to trzeba bedzie podlaczyc do niego 3 kable. Sam montowalem obrotek od passata b2 :) plus wskazniki z ekonomizerem. Predkosciomierz powinien wejsc spokojnie i kontrolki, choc przy kontrolkach spotkalem sie z tym ze od sciezki raz byly same koncowki a raz wlozone powiedzmy w taka listwe zeby byly rowno. Ale da sie to zrobic. Jak by kolega byl zainteresowany to mam licznik na 2 wtyczki z obrotkiem i ekonomizerem :) ale moja rzezba wiec tanio oddam.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomekh_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
Lokalizacja: Konin/Poznań

Post autor: tomekh_1990 » pt mar 20, 2009 07:46

aha no w sumie nie rozjasnilo mi to zbyt wiele ale moze sprobuje cos zlozyc z tego :D kolego marcinek84 poprosze o dokladniejszy opis Twojej ''zlepy'' no i cene na PW moze cos z tego wyjdzie:]


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d89fd2dfbb4d546.html[/img]

karczu210589
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 18:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: karczu210589 » ndz mar 22, 2009 12:19

Witam ja mam taki problem mam mk2 1,6td i zegary z 1,3 benzyny wszytko chodzi oprócz obrotomierza prosze naprawde będę wdzieczny jak ktoś mi wytłumaczy jak to zrobic



Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » ndz mar 22, 2009 12:58

karczu210589, do TD trzeba pociagnac kable z alternatora do obrotka ale nie wiem jak to bedzie dzialac z zegarami od benzyny do 7000rpm najlepiej miec z td do 5000rpm


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

karczu210589
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 18:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: karczu210589 » ndz mar 22, 2009 15:26

no wiem że trzeba pociągnąc kabel tylko gdzie go włozyc w liczniku na 1 wtyczke??



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » ndz mar 22, 2009 17:21

obrotek od benzyny ma 3 podłączenia: masa, + z kleme 15 czyli stacyjka i + z kleme 1 czyli niskie nap. z cewki i jest to sygnał obrotów (częstotliwość). z tego co gdzieś czytałem to trzeba by ten od benzyny przeskalować bo prawdopodobnie będzie złe pokazywać jak go się podłączy do diesla

[ Dodano: 22 Mar 2009 16:22 ]
a i jeszcze jedno zegary z MFA VDO maja jeszcze 4 przewód idący do obwodu MFA w liczniku


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości