
kto zna cenę ustawienia kąta wtrysku w ASO vw?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bartos 2008
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
- Lokalizacja: jarosłaVWiec
kto zna cenę ustawienia kąta wtrysku w ASO vw?
jak w temacie: może ktoś jest na bieżąco i wie jaka jest cena za tą usługę?szykuje mi się mały wydatek i chciałbym się na to przygotować tylko ile nie wiem muszę odłożyć kasy 

[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]
pozdrowionka
pozdrowionka
- bartos 2008
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
- Lokalizacja: jarosłaVWiec
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
No to proszę : Ceny z serwisu VW
1. Odczytanie błędów za wszystkich sterowników auta + analiza błędów (wytypowanie przyczyn możliwych usterek) + skasowanie błędów to kwota 180 zł.
2. Ustawienie konta poczatku wtrysku to już sprawa indywidualna dla każdego auta, np. dla silnika AHF wynosi ona 0,75 roboczo-godziny razy od 180 zł do 220 zł za godzine pracy mechanika w serwisie co wyniesie ok 150 zł.
Czyli odpytanie błędóz za 180 i ustawienie poczatku wtrysku za 150. RAZEM to około 320 zł.
[ Dodano: 11 Lut 2009 23:20 ]
No i kawa gratis jak będziesz czekał aż usługa zostanie wykonanana.


1. Odczytanie błędów za wszystkich sterowników auta + analiza błędów (wytypowanie przyczyn możliwych usterek) + skasowanie błędów to kwota 180 zł.
2. Ustawienie konta poczatku wtrysku to już sprawa indywidualna dla każdego auta, np. dla silnika AHF wynosi ona 0,75 roboczo-godziny razy od 180 zł do 220 zł za godzine pracy mechanika w serwisie co wyniesie ok 150 zł.
Czyli odpytanie błędóz za 180 i ustawienie poczatku wtrysku za 150. RAZEM to około 320 zł.
[ Dodano: 11 Lut 2009 23:20 ]
No i kawa gratis jak będziesz czekał aż usługa zostanie wykonanana.



- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Dlaczego negatywnie ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????EnJoy pisze:że w 98% negatywnie
ASO to ASO i tu nikt nie powinien być zaskoczony taką ceną.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
właśnie, ale mimo wszystko często ludzie bywają zaskoczeni... bo wiedząc, że w ASO nie jest tanio udają się tam.. i dowiadują się, że jest jeszcze drożej niż mysleli.. no i pojawia się negatywne zaskoczenie.. przede wszystkim dla portfela oczywiściemariusz75 pisze:ASO to ASO i tu nikt nie powinien być zaskoczony taką ceną.

Ale nieraz zdarza się też, że można coś tam dostać za nieduże pieniądze.. dlatego zawsze te 2% pozytywu jak dla mnie pozostaje

- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Przed wykonaniem usługi każdy może, a nawet powinien poprosić owycene kosztów naprawy i taki protokuł podpisać. A wtedy nie będzie zaskoczenia przy wizycie w kasie.EnJoy pisze:bo wiedząc, że w ASO nie jest tanio udają się tam.. i dowiadują się, że jest jeszcze drożej niż mysleli

A w przypadku jakiś niespodziewanych kosztów które wynikną w trakcie naprawy na którą został sporządzony protokół to nic nie będzie naprawiane bez telefonicznej lub bezpośredniej rozmowy z klijentem

podaniu mu rozszerzenia kosztów naprawy i wyrażeniu przez niego zgody na tą dodatkową naprawe.
Naprawde nie rozumiem ludzi którzy są zaskoczeni ceną naprawy auta w ASO. Wystarczy poprosić o wycene naprawy (DARMOWĄ) a potem to podpisać i cena bez naszej zgody nie zmieni się nawet o złotówkę.
No i zawsze po takiej wycenie można podziękować i powiedzieć że nas nie stać na tak wysoki koszt.
A jeśli ktoś jeździ do ASO tylko po to by powiedzieć kumplom że swoje auto naprawia tylko w ASO
a potem całe sianko jakie ma wydaje na rachunek i przez dwa miesiące jest na debecie to już jego sprawa.

[ Dodano: 12 Lut 2009 13:18 ]
ASO to ASO i tu nikt nie może być zaskoczony ceną jeśli tylko zapyta ile to będzie kosztować.



A potem to już jego decyzia czy się zdecyduje czy nie.

Zgadza się. Ja ostatnio potrzebowałem plastikową pokrywę rynny do swojego (to co się przykręca nad fitrem pyłkowym). Na szrocie krzyknęli za używaną 40 zł w stacji ASO VW dostałem nówkę za 26 PLN.EnJoy pisze:właśnie, ale mimo wszystko często ludzie bywają zaskoczeni... bo wiedząc, że w ASO nie jest tanio udają się tam.. i dowiadują się, że jest jeszcze drożej niż mysleli.. no i pojawia się negatywne zaskoczenie.. przede wszystkim dla portfela oczywiściemariusz75 pisze:ASO to ASO i tu nikt nie powinien być zaskoczony taką ceną.
Ale nieraz zdarza się też, że można coś tam dostać za nieduże pieniądze.. dlatego zawsze te 2% pozytywu jak dla mnie pozostaje
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Tak jeszcze dla wielu z was, którzy nie byli nigdy w ASO pstryknąłem fotkę urządzenia do diagnozowania aut VAS 5051B którym to:
odpytuje się błędy,
robi pomiary dynamiczne silnika pod obciążeniem
wgrywa nowe oprogramowania do sterowników silnka i wszystkich innych
sprawdza się ciągłość przewodów, ich oporność
oraz sprawdza się prawidłowość działania (pomiaru) wszystkich czujników w aucie np. czujników Hala, czujników termicznych (temperatury), czujników ciśnieniowych (czujniki doładowania, ciśnienia spalin) i wszystkich innych.
robi dopasowania i nastawy podstawowe
zczytuje kod PIN z IMO i robi wkodowanie nowych kluczyków
Cena tego maleństwa wraz z polskim oprogramowaniem, dostępem do aktualizacji bazy danych i wszystkimi innymi niezbędnymi licencjami i pozwoleniami wynosi ok.20 000 EURO
I to już jest 100% odpowiedź, dlaczego odpytanie błędów w ASO kosztuje 180 zł

odpytuje się błędy,
robi pomiary dynamiczne silnika pod obciążeniem
wgrywa nowe oprogramowania do sterowników silnka i wszystkich innych
sprawdza się ciągłość przewodów, ich oporność
oraz sprawdza się prawidłowość działania (pomiaru) wszystkich czujników w aucie np. czujników Hala, czujników termicznych (temperatury), czujników ciśnieniowych (czujniki doładowania, ciśnienia spalin) i wszystkich innych.
robi dopasowania i nastawy podstawowe
zczytuje kod PIN z IMO i robi wkodowanie nowych kluczyków
Cena tego maleństwa wraz z polskim oprogramowaniem, dostępem do aktualizacji bazy danych i wszystkimi innymi niezbędnymi licencjami i pozwoleniami wynosi ok.20 000 EURO
I to już jest 100% odpowiedź, dlaczego odpytanie błędów w ASO kosztuje 180 zł


Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 15:15 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mariusz75, to akurat zadne uzasadnienie 
moze i kosztowac 2mln euro i nie powinno to podnosic ceny uslugi bo jest to po prostu sprzet bez ktorego nie mozna dzialac, no chyba ze ktos chce zeby ten sprzet zwrocil sie w ciagu roku to i za diagnostyke moze brac 300 zl

moze i kosztowac 2mln euro i nie powinno to podnosic ceny uslugi bo jest to po prostu sprzet bez ktorego nie mozna dzialac, no chyba ze ktos chce zeby ten sprzet zwrocil sie w ciagu roku to i za diagnostyke moze brac 300 zl
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Z czegoś trzeba spłacać kredyt wzięty na kupno gadżetu...Adamm pisze:mariusz75, to akurat zadne uzasadnienie
moze i kosztowac 2mln euro i nie powinno to podnosic ceny uslugi bo jest to po prostu sprzet bez ktorego nie mozna dzialac, no chyba ze ktos chce zeby ten sprzet zwrocil sie w ciagu roku to i za diagnostyke moze brac 300 zl

[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
O ileż swobodniej można by było jeżdzić...eeeehmiqs pisze:Bez tego gadżetu to połowy samochodów nie było by dziś na drogach...wzięty na kupno gadżetu...

[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości