[MK3] CHIP FastTuning AAM=89PS gwarantowane...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » śr lut 11, 2009 19:44

evolution, dzięki za normalną odpowiedź (pozdro gtx) :) a powiesz mi w jaki sposób mierzone (liczone ?) są straty ??bo rozumiem, że hamownia mierzy sobie moment obrotowy na kołach, a jak to dalej idzie (no poza wzorem N=M*n/9549,3 ;) )


Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lut 11, 2009 19:48

a juz kilka dni temu mialem napisac co ma moc do wielkosci kol na hamowni :grin: ale juz wsio wiem :bigok:



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » śr lut 11, 2009 20:00

..:VoyteQ:.. pisze:a powiesz mi w jaki sposób mierzone (liczone ?) są straty
po wysprzęgleniu silnika mierzone są straty

[ Dodano: 11 Lut 2009 19:02 ]
..:VoyteQ:.. pisze:a jak to dalej idzie
po obliczeniu strat sumuje moc strat i moc na kołach przy takich samych pr. obrotowych i masz moc na silniku



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » śr lut 11, 2009 21:15

..:VoyteQ:.. pisze:
gtx pisze:
..:VoyteQ:.. pisze:Kaoz, u mnie dolot i wylot zrobiony... 77 koni na kołach 17' - na 13 pewnie więcej ;) wykres masz w temacie w 1 poście... podobnie jak filmiki jak ten "nierozwojowy" silnik radzi sobie w wyścigach z 1.9 tdi i 2.0 8v...
Sory kolego co ty kleju sie na wachales , hamownia bedzie ta sama wartosc pokazywac nie zaleznie od wielkosci kol.Tylko im wieksze kola tym wieksze stray mocyna kolach.A ten twoj wykres pokazuje moc na silniku nie na kolach i on gorzej wyglada niz w moim 1.8 abs a jeszce nie dalem rady pogonic gti 2.0 8v.
Nic się nie nawąchałem - osobiście byłem świadkiem pomiarów audi 80 na kołach 15x195 i 16x215 wykonanych jeden po drugim i różnica pomiarów pokazała ponad 3HP.

a co do Twoich "wyścigów" no cóż - na nic koni kupa jak kierowca :ass:
Nie sugeruj ze jestem slabym kierowca jak nie widziales jak jezdze ,mozna powiedziec ze slabymi kierowcami sa ci ktorych objechales albo im konie z pod maski uciekly do lasu.. :ass:



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » czw lut 12, 2009 11:43

Koledzy, było niewinne pytanie a tu nagle gwiezdne wojny się rozpętały... Zamiast obrzucać się epitetami :ass: powiedzcie lepiej jakie są szanse na zwiększenie mocy AAM-ka ( zaczyna robic się off-top )



Awatar użytkownika
SOBOTA GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
Lokalizacja: ok. Kutna
Kontakt:

Post autor: SOBOTA GT » czw lut 12, 2009 23:31

Więc dzięki porządnemu dolotowi i wylotowi w AAM można dużo zyskać... ..:VoyteQ:.. jaki ty masz tam dolot i wylot? tylko prosił bym o dość szczegułową odpowiedz :grin: Słuchaj ty masz zagazowanego AAM? Bo niekturzy twierdzą że na LPG można więcej osiągnąć nirz na BP, biorąc to poduwage powinienem zainwestować najpierw w instalacja LPG :bajer:


.::Black Low Audi::.

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » czw lut 12, 2009 23:37

SOBOTA GT pisze:Więc dzięki porządnemu dolotowi i wylotowi w AAM można dużo zyskać
no, całe 2hp :goof:



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » pt lut 13, 2009 10:00

To zawsze więcej niż zero... można coś jeszcze zrobić, filtr stożkowy np? Da coś?



Awatar użytkownika
Bedzio Mk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: Bedzio Mk3 » pt lut 13, 2009 12:32

Kaoz pisze:To zawsze więcej niż zero... można coś jeszcze zrobić, filtr stożkowy np? Da coś?
Tylko wez pod uwage koszt tych 2hp :bigok:


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9078d538102397aa.html[/img]

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » pt lut 13, 2009 17:26

Bedzio Mk3 pisze:
Kaoz pisze:To zawsze więcej niż zero... można coś jeszcze zrobić, filtr stożkowy np? Da coś?
Tylko wez pod uwage koszt tych 2hp :bigok:
Może i tak, ale generalnie intersuje mnie czy są jakieś możliwości "podniesienia" czy o 2 czy o 10 whatever. Nie wiem czy nie lepiej jest zainwestować w lepszy silniczek, ale tu pytanie jaki najlepiej swapować w stosunkowo nie wysokich kosztach. :-k



Awatar użytkownika
SOBOTA GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
Lokalizacja: ok. Kutna
Kontakt:

Post autor: SOBOTA GT » pt lut 13, 2009 18:08

Nio niby tylko 2hp ale różnica zbierania sie do setki jest ogromna... Weśmy pod uwage aam ..:VoyteQ:.. który zbiera się do setki w niecałe 11s... A to naprawde dobry wynik... Więc jak zrbić dolot i wylot tak aby najwięcej wyciągnąć z AAM?


.::Black Low Audi::.

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt lut 13, 2009 20:05

Kaoz pisze:To zawsze więcej niż zero...
pytanie ile miała seria :chytry:

[ Dodano: 13 Lut 2009 19:06 ]
SOBOTA GT pisze:Nio niby tylko 2hp ale różnica zbierania sie do setki jest ogromna
:-k



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt lut 13, 2009 20:21

SOBOTA GT, dziwne, 90 koni w mk2 przyspiesza do 100 tak jak 77 w mk3 :helm:
coś tu nie gra :green_fuck:


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
SOBOTA GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
Lokalizacja: ok. Kutna
Kontakt:

Post autor: SOBOTA GT » pt lut 13, 2009 20:30

Nio ja sie opieram głównie na filmiku ..:VoyteQ:.. na którym jest przedstawione przyspieszanie do setki! Sam jestem ciekaw dlaczego zwykły AAM tak szybko osiąga setke... Skoro ja miałem najlepszy pomiar 12.43s do setki...


.::Black Low Audi::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości