Ile kosztuje wymiana paska alternatora i paska pompy wody??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Ile kosztuje wymiana paska alternatora i paska pompy wody??

Post autor: Darklight » wt gru 13, 2005 21:24

jak w temacie



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » wt gru 13, 2005 21:48

lepiej wymień sam nic trudnego a i zaoszczędzisz grosza na paliwko


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

TommyHH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 25, 2005 20:20
Lokalizacja: Goldap

Post autor: TommyHH » wt gru 13, 2005 21:52

Chodzi Ci tylko o robociznę? Myślę, że nie więcej jak 20 zł. Nie możesz wymienić sam? To łatwe. Tak na marginesie to jeden i ten sam pasek. :grin:



Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: Darklight » śr gru 14, 2005 00:07

a jak to sie wymienia?nie chcialbym czegos spiepszyc... chodzi mi o robocizne i o czesci (czyli paski?) wymienic musze pasek klinowy napedu pompy wspomagania i pasek napedu alternatora!

[ Dodano: Wto Gru 13, 2005 23:07 ]
a i jak tak to gdzie w warszawie mozna by kupic te czesci??



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » śr gru 14, 2005 00:26

wymiana nie jest skomplikowana
wpierw musisz odkręcić regulacje od pompy wspomagania jest tam śrubka z zębami do regulacji póżniejszej naciągu paska
poczym luzujesz alternator na śrubach uginasz go mocno do dołu bo jest ona na sprężynie która później sama naciąga pasek
i ściągasz sprawa prosta a jak sie obawiasz sam robić daj znać to sie zmówimy i pomoge ci w tej prostej sprawie


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: Darklight » śr gru 14, 2005 00:50

łoo to by bylo spoko...tylko powiedz mi gdzie moge kupic te czesci? taniej napewno to wyjdzie niz robienie w warsztacie...gdzie powiedzieli mi ze okolo 300-400zl



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » śr gru 14, 2005 00:58

najlepiej podjedz do intercarsu ceny mają w normie także podasz im symbol silnika i wszystko ci podadzą jak na tacy a biedny nie wyjdziesz osobiście polecam paski marki CONTITECH są trwałe
jakby co daj znać na gg


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: Darklight » czw gru 15, 2005 00:08

napewno samemu da sie to wymienic?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176502.html][img]http://images.spritmonitor.de/176502.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw gru 15, 2005 00:13

A może tobie powiedzieli o paskach rozrządu ??????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: Darklight » czw gru 15, 2005 11:57

pasek rozrzadu to juz mam wymieniony, napewno mi o tym mowili.!!!to da sie to samemu zrobic?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176502.html][img]http://images.spritmonitor.de/176502.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw gru 15, 2005 12:29

wszystkei paski sie da samemu wymienic jak sie ma jakies tam pojecie ale alternator i wspomaganie to prysz nie da sie czegos zepsuc :D P.S. Jak sie nie myle to pasek po naciagnieciu powinien miec ok 0,5 cm luzu tzn jak nadusisz palcem tyle ok powinien sie dac ugiac



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw gru 15, 2005 15:26

witaj wymiana to groszowa sprawa bierzezsz klusz taki aby ci wszedł na koło napinasz dajesz nim nadół zluzowujesz pasek ściągasz go zakładasz nowy i jazda. czas 5 minut.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw gru 15, 2005 23:01

GTomek pisze:najlepiej podjedz do intercarsu ceny mają w normie także podasz im symbol silnika i wszystko ci podadzą jak na tacy a biedny nie wyjdziesz osobiście polecam paski marki CONTITECH są trwałe
jakby co daj znać na gg
ja osobiscie polecam paski firmy GATES bdb.


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości