Pierburg 2e2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » ndz gru 14, 2008 17:03

podłącze sie do tematu. kupilem silnik załozyłem go pozniej kupilem gaznik niby po regeneracji od goscia z allegro wszystko poskładane pali bez problemów tylko mocy troche brak ale nie w tym problem. jezdzilem sobie taki kilka dni az nagle obroty mi sie zawiesiły na jakis 3-4 tys. auto poszło do mechanika nawet niewiem co robił bo nie miałem mozliwosci nawet z nim porozmawiac(praca) ale odebrałem auto znów jezdziło obroty ok wiec uznałem ze jest dobrze.przelatałem tak 2 tyg zrobilem z jakies 300km wsumie dosc czesto kreciłem go wysoko i wszystko było ok. dzis jade silnik dobrze rozgrzany bo przejechałem jakies 40km ale spokojny styl jazdy. stoje na swiatłach az tu nagle j%b i obroty znów 4tys udało mi sie tak dojechac do domu. otwieram mache i oczywiscie pierwsze na co spojzałem to :

Obrazek

wczesniej ten siłownik czy co to jest był na maxa schowany nie stykały sie wogole a teraz jest wysuniety na maxa stad te obroty(tak mi sie wydaje) wiec wziołem 2 grosze i wykreciłem ta sróbke i ustawiłem w ten sposób obroty i puki co jest ok. moje pytanie brzmi kiedy i czy te elementy powinny sie stykac jak powinien zachowywac sie ten wysówany trzepien tzn kiedy silnik zimny ciepły itd. prosze o info z góry dziekuje


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Maestroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 17, 2008 15:16
Lokalizacja: Żagań (Lubuskie)
Kontakt:

Post autor: Maestroo » wt lut 10, 2009 13:13

A tu znowu ja ;) Problem mój ma szersze pojęcie niżli sam gaźnik :/ Prawdopodobnie poszla uszczelka pod głowicą, skąd czerpie lewe powietrze, a jako gratis silnik bierze olej. Ogolna porażka, mam silnik od mk3 1.8 i prawdopodobnie on zagosci w mojej "niedojdzie". Szkoda mi tylko tych wszystkich gaźników, tyle pracy, kombinacji aby się ich pozbyć :( O a swoją drogą najchętniej to wstawiłym w miejsce tego silnika diesla, ma ktoś może takowego ku sprzedaży?
Pozdro panowie

//edit//
A panowie jak sądzicie warto ratować bieżący silnik? może jednak zmieniać na silnik 1.8 na wtrysku? Szukać diesla? Dodam, że ropy mam na mase (Rolnik :D), a auto te kupione okazyjnie, mimo wszystko z sentymentem do diesla ;)
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 13:17 przez Maestroo, łącznie zmieniany 1 raz.


Bo ja lubie zapierdalac...

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » wt lut 10, 2009 14:25

Jeżeli przed nawaleniem uszczelki silnik chodził elegancko, nie brał oleju itd. to może warto zmienić tylko tą uszczelkę i cieszyć się dalej tym silnikiem. No bo jak wymienisz na inny to nie wiesz co z nim będzie. No i koszt większy swapa. Z drugiej strony jak wsadzisz 1.8 to parę kuni troszkę więcej będzie. Ale musiałbyś być pewny, że ten silnik śmiga jak należy.
A co do diesla, to jeżeli masz dostęp do ropy to też jest dobra opcja, szczególnie jak dużo jeździsz.
Jak na moje oko, to to co bym zrobił zależało by głównie od stanu silników które chcę wsadzić i czy w ogóle wiem co wsadzam. Bo żeby nie było tak, że za pół roku trzeba znowu wymieniać bo ten się do niczego nie nadaje.
Pozdr.


Obrazek

Awatar użytkownika
Maestroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 17, 2008 15:16
Lokalizacja: Żagań (Lubuskie)
Kontakt:

Post autor: Maestroo » wt lut 10, 2009 16:07

W pełni się z tobą zgadzam, silnik (ten od 1.8 mk3) niby w porządku, niby bo mam go od typa, który słownie zapewniał nieskazitelność, w nim do wymiany tylko uszczelka pod klawiaturą. Zastanowić się muszę co robić, bo może znajdę gdzieś dobrego diesla.

Miszon jakbyś czegoś potrzebował do pierburga daj znaju ;)


Bo ja lubie zapierdalac...

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » wt lut 10, 2009 22:06

Maestroo pisze:silnik (ten od 1.8 mk3) niby w porządku, niby bo mam go od typa, który słownie zapewniał nieskazitelność
No właśnie - "niby" tak więc dobrze się zastanów, bo różnie to potem może być. Chyba, że kasa jakaś dobra za niego, to wtedy łatwiej by było przeboleć stratę.
A tak to wcale Cię nie zniechęcam, bo sam parę miechów temu robiłem swapa, na ten silnik co teraz mam. Fajna zabawa, ale czasami było nerwowo :D Tyle, że ja silnik wyjąłem z jeżdżącego auta.
Maestroo pisze:Miszon jakbyś czegoś potrzebował do pierburga daj znaju
Hehe, jak będziesz miał już na zbyciu graty do tego badziewia (czytaj pierburga) to chyba bym wziął wszystko co masz, bo mnie już krew pomału zalewa :panna: Mam jakieś dwa szroty, ale nie nadają się do niczego i nie mam żadnego pola manewru. A ten co mam to nie sprawuje się jakoś nazbyt dobrze :crazy:



Awatar użytkownika
Maestroo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lis 17, 2008 15:16
Lokalizacja: Żagań (Lubuskie)
Kontakt:

Post autor: Maestroo » czw kwie 23, 2009 21:55

Panowie moja przygoda z 2e2 dobiegła końca :( Nie byłem jednak w stanie rozstac się tak na stałe z pierburgiem, smutek, żal, łzy te rzeczy ;) Mam teraz pierburga 2ee, ponoc wiekszy syf, ale okazyjnie kupiłem całego golfa 1.6 za 400zika, także jak widzicie pierburg nie wybiera ;) Golf fajny bo w 2006 był w ASO, mam na to papier w postaci pieczątek i naklejek. Dziś zakończyłem podmiane całego silnika osprzętu instalacji i jak narazie jest dobrze :D A tak na marginesie to ten obecny silnik jest moim trzecim w tym samochodzie na przestrzeni 2 tygodni, a co za tym idzie? mnóstwo części z pozostałych silników, a to prowadzi do tego, że jak posprzątam w garażu poukładam części na regał, zrobie zdjęcie i zobaczycie sobie co kto potrzebuje i sie dogadamy. Nie będe ich wystawiał na allegro bo mi nie zależy nimi handlowac, no chyba, że ktoś się uprze to w drodze wyjątku mogę. Czynów porządkowych dokonam jak ogarnę się z czasem.
P.S. Miszon masz u mnie specjalny rabat, tzw. złotą karte ;)
Pozdro panowie


Bo ja lubie zapierdalac...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości