Gaźnik Jednopunktowy Jak Podłaczyc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Gaźnik Jednopunktowy Jak Podłaczyc?

Post autor: Lukasz1988 » pn lut 09, 2009 14:13

witam posiadam golsa 2 na jednopunkcie poj.1.8 90 KM.Leje mi wtrysk.nie moge nigdzie dostac samego wtrysku i musze kupic caly gaznik.prosze niech mi ktos jakies zdjecia przesle albo niech wytlumaczy jak to sie robi.Chodzi mi tez o podlaczenie przewodow cisnieniowych.potrzebuje zdjec.prosze pomózcie bede wdzieczny.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » pn lut 09, 2009 17:21

powinieneś mieć naklejkę pod maską ze schematem przewodów podciśnieniowych. Może ktoś z forumowiczów ma fotkę tej nalepki, ja mógłbym Ci jutro zrobić i wysłać bo auto mam na parkingu dość daleko od akademika. I tak swoją drogą to nie jest żaden gaźnik tylko wtrysk:P


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

wtrysk

Post autor: Lukasz1988 » pn lut 09, 2009 18:43

dzieki za pomoc czekam na zdjecia ale lepiej zrob mi zdjecia calego tego wtrysku bo na naklejce niewiele zobacze.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » pn lut 09, 2009 20:58

ok, jutro przed południem wstawie fotki


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
remi76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt paź 28, 2008 21:02
Lokalizacja: okolice Hrubieszowa
Kontakt:

Post autor: remi76 » pn lut 09, 2009 21:34

To ze leje u ciebie wtrysk to nie koniecznie musi być wina wtrysku, kiedyś u znajomego tez sie tak działo, zepsuty był komputer, radziłbym to sprawdzic zanim zaczniesz coś kupować.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Re: Gaźnik Jednopunktowy Jak Podłaczyc?

Post autor: mate64 » pn lut 09, 2009 21:44

Lukasz1988 pisze:witam posiadam golsa 2 na jednopunkcie poj.1.8 90 KM.Leje mi wtrysk.nie moge nigdzie dostac samego wtrysku i musze kupic caly gaznik.prosze niech mi ktos jakies zdjecia przesle albo niech wytlumaczy jak to sie robi.Chodzi mi tez o podlaczenie przewodow cisnieniowych.potrzebuje zdjec.prosze pomózcie bede wdzieczny.
Po 1. nie ma czegoś takiego jak gaźnik jednopunktowy, jest albo wtrysk albo gaźnik.

Po 2. szukajka nie gryzie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63447

Po 3. co rozumieć przez to że wtrysk ci leje? Nie trzyma wtryskiwacz? Odłącz wtyczkę (brązową) od wtryskiwacza i sprawdź czy się zamknie szczelnie, jeśli tak problem nie tkwi we wtryskiwaczu. Może warto by zczytać kody błyskowe?


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn lut 09, 2009 22:20

czujnik temp.wody i TPS sprawdzic,zazwyczaj czujnik temp. wody ma przerwę ,dlatego sterownik podaje dużo paliwa i są problemy z uruchomieniem ciepłego silnika.



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

wtryskiwacz

Post autor: Lukasz1988 » wt lut 10, 2009 11:47

dzieki za pomoc wszystkim.mam rozumiec ze jak odlacze ta wtyczke to od razu z wtrysku ma nic nie poleciec tak?obserwowalem jak paliwo leci podczas gdy silnik pracowal paliwo zamiast byc rozpylane to lecialo curkiem i przy dodaniu gazu bylo lepiej ale gdy tylko zszedl na wolne obroty dalej to samo i dlatego mam benzyne w oleju i mi sie wydaje ze to wtrysk do wymiany jest a komputer jest raczej w porzadku.moze macie mozliwosc przeslac jakis film odnosnie tego wtrysku jak te paliwo ma leciec a i dodam jeszcze ze palil mi dwa razy wiecej gdzies ok 15l/100km.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » wt lut 10, 2009 12:44

zamieszczam fotkę tej naklejki ze schematem podłączenia podciśnień:

Obrazek



Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

wtryskiwacz i przewody cisnieniowe

Post autor: Lukasz1988 » wt lut 10, 2009 15:02

dzieki za zdjecie. a nie wiecie co moze sie dziac jak te przewody beda zle podlaczone?czy moze wtedy wiecej palic?za co te przewody sa odpowiedzialne?



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » wt lut 10, 2009 15:13

przewód oznaczony na biało odpowiada za otwierania klapki ciepłego powietrza w obudowie od filtra powietrza (otwiera się jak silnik jest zimny, wtedy silnik ciągnie ciepłe powietrze ogrzane przez kolektor wydechowy, potem powinna się zamknąć żeby ciągnąć zimne powietrze).Czarny przewód idzie do aparatu zapłonowego i odpowiada za przyspieszanie zapłonu. Pozostałe przewody służą do podłączenia obudowy wtrysku z wtryskiem.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

przewody cisnieniowe

Post autor: Lukasz1988 » wt lut 10, 2009 15:55

dzieki za odpowiedz.ale za dzialanie wtrysku odpowiada co innego te przewody tylko powietrzem kieruja.wiesz bede musial caly ten wtrysk chyba wymienic razem z przepustnica to chyba nie bedzie trudne to przelozenie a nie widziales jak paliwo leci z wtrysku?moze ktos widzial.chodzi zeby mi ktos to wytlumaczyl wiem ze to ma byc rozpylenie a u mnie to widac te paliwo na przepustnicy jak one tam jest.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Re: przewody cisnieniowe

Post autor: mate64 » wt lut 10, 2009 18:14

Lukasz1988 pisze:dzieki za odpowiedz.ale za dzialanie wtrysku odpowiada co innego te przewody tylko powietrzem kieruja.wiesz bede musial caly ten wtrysk chyba wymienic razem z przepustnica to chyba nie bedzie trudne to przelozenie a nie widziales jak paliwo leci z wtrysku?moze ktos widzial.chodzi zeby mi ktos to wytlumaczyl wiem ze to ma byc rozpylenie a u mnie to widac te paliwo na przepustnicy jak one tam jest.
Kolego coś nie tak, podciśnienia nie sterują tylko powietrzem, ale tez przyspieszeniem zapłonu przy obciążeniu itp.

Jeśli zdejmiesz dolot i na zamkniętej przepustnicy zapalisz auto to paliwo owszem będzie sie zbierać na klapce przepustnicy, tak jakbyś psikał rozpylaczem ogrodowym, i spływac niżej do kolektora

W sumie nie rozumiem dokłądnie jaki masz problem?

Spalanie 15 litrów benzyny jest owszem za duże, jaki jest stan i marka filtra powietrza, czy działa prawidłowo niebieski czujnik temperatury? Jaki dokładnie to silnik i wtrysk?
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 18:17 przez mate64, łącznie zmieniany 2 razy.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Lukasz1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 24, 2009 17:35
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

wtrysk

Post autor: Lukasz1988 » wt lut 10, 2009 18:34

silnik 1.8 na jednopunkcie wtrysk firmy bosch.problem mam z wtryskiem poniewaz benzyne mam w oleju i domyslam sie ze to wtrysk leje i chce teraz go wymienic a czy przez zle podlaczenie tych przewodow cisnieniowych moglo sie paliwo dostawac do oleju?czujnik niebieski i sonda lambda jest nowa to napewno jest dobre.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości