ten zew. faktycznie jest ok ... wew ciezko zobaczyc .. ale trzymaj sie zasady ... ze jak juz nie jest za grubo to zmieniac ... elementy cierne sa klejone do metalu .. przyjmuje sie ze klej siega do 2-3mm wiec tyle odpada z klocka bo juz tam traci swoje wlasciwosci ... robi sie twardszy i gorzej sie wpasowuje w tarcze a co za tym idzie szybciej !! ja niszczy ... a tarcze masz ladne wiec ich szkoda ....
sumujac ...
zmienil bym juz te klocki .... kupujac kupil bym FEROODO ( ja takie mam ) lub ATE .. nie kupuj tanich klockow po 40-50 zl szybko sie scieraja i piszcza .. szkoda twojej kasy i pracy
kupujac dostaniesz komplet na 2 kola czyli 4 szt. klockow ..
wymienic mozesz sam .. banalna sprawa jak tylko klucze i myslenie nie jest ci obce ... pisze myslenie bo mimo ze to banalne i nic nie da sie zwalic to jednak to hamulce ... odpowaidaja za twoje bezpieczenstwo !!!
przy wymianie uwazaj co sciagasz i gdzie bylo .. zeby wrocilo na miejsce
aha i pamietaj ze na kazde kolo ida 2 klocki .. kazdy inny z zew wiekszy a wew mniejszy .....
no i po wymianie najpierw podpompuj pedalem hamulec ( zanim ruszysz ) zeby ulozyl klocki ( za kilkoma wcisnieciami moze pedal wpasc ) .... i pamietaj zeby nie szalec przez 300-500km bo klocki musza sie dopasowac do tarczy wiec przez jakis czas skutecznosc hamowania bedzie mniejsza !!!
[MK3] jakie klocki hamulcowe mam wybrac?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie do końca - takie rozwiązanie jest w zaciskach VW II - kazdy klocek jest inny, w układach Lucas - Girling klocki są takie same.tauka pisze:W trójce są różne, ale naprzykład w dwójce już obydwa klocki są równe.
Ja z kolei do zwykłej jazdy polecam Ferodo Premier, a jak ktos ma ciezszą nogę Ferodo DS Performance (czerwone).
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości