Problemy po wymianie sprzegla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelk1

Problemy po wymianie sprzegla

Post autor: pawelk1 » śr gru 14, 2005 23:53

Jakis miesiac temu w moim Mk II 1.3 (4 biegi) polecialo mi sprzeglo. Wymienili mi tylko tarcze i lozysko po czym zaczely sie klopoty, ktorych nie bylo przed wymiana. Czasem bardzo ciezko wchodzila jedynka, na pedale sprzegla pojawil sie dosc spory luz, przy puszczaniu sprzegla (na jedynce szczegolnie) nie bylo lagodnego przejscia tylko gwaltowne szarpniecie i jeszcze jedna przykra nispodzianka, czasem po wcisnieciu sprzegla (glownie na jedynce i dwojce) samochod jechal dalej. Po jakims czasie odwiedzilem warsztat znowu, stwierdzili ze trzeba jeszcze zmienic docisk. Zmienili, ale problemy pozostaly. Szukalem juz na forum opisu podobnego przypadku, ale nie znalazlem, dlatego prosze o porade, co tu jeszcze moze byc zle.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw gru 15, 2005 00:05

Jak jest w 1.3 łapka wyciska łożysko czy pręt czyli odwrotnego działania? jest takie sprzęgło jak np. w 1.8 Powiedz?



gadom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: gadom » czw gru 15, 2005 00:36

Spróbuj podkręcić linkę od sprzęgła. Z twojego opisu wynika że tarcza sprzęgła niedostatecznie rozłącza skrzynię od silnika.



pawelk1

Post autor: pawelk1 » czw gru 15, 2005 09:30

Odnosnie mechanizmu wyciskania lozyska, to jezeli chodzi o cos znajdujacego sie wewnatrz to nie mam pojecia, bo nie robilem tego sam.
Co do regulacji linki, to wyglada mi na to ze linka jest z samoregulacja, bo nigdzie nie moge znalezc zadnej sruby, ktora moznaby regulowac dlugosc pancerza. Moze jest jakis inny sposob zeby podciagnac taka linke.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 15, 2005 09:48

Wymień tą linke bo ci się samoregulator w niej rozleciał.



Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » czw gru 15, 2005 10:19

taz pisze:Wymień tą linke bo ci się samoregulator w niej rozleciał.

jeżeli ten samoregulator pójdzie,
możliwe jest to że sprzęgło pod samym koncem bierze,
czy to objawy zużytej tarczy?


______________________________________

pawelk1

Post autor: pawelk1 » czw gru 15, 2005 13:02

Dzieki, mam nadzieje ze wymiana linki cos pomoze.



Awatar użytkownika
Kapsel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:21
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: Kapsel_1 » czw gru 15, 2005 14:18

to pupa nie warsztat, nie przeprowadzili jazdy próbnej ??
ja bym im nie zapłacił dopóki nie byłoby dobrze

Ja mam nowe sprzęgło i puszcza dopiero przy 3/4 puszczeniu pedału


126p to była fuuraaaaaaa a teraz MK3 1.8 GT
next MK4 1.9 TDI
[b]Części do komputera, monitory drukarki itp. pisz co potrzebujesz[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 76 gości