Witam,
na wstępie powiem, że poszukuje w miarę taniego zawieszenia obniżającego do Golfa MK2 90r w grę na pewno nie wchodzi gwint. Bardziej myślę o sprężyna + amor, a obniżyć ma tak na -60 max. Będzie stało autko na 14'' aluskach ATS CUP opony 195/45 wszystkie. Interesuje mnie też zawieszenie używane ale sprawne jeszcze, i ktore jeszcze pojeździ trochę. Prosze o sugestie (na co zwracać uwagę, czego nie kupować etc). Ew. odkupię używane zawieszenie, cena to kwestia negocjacji.
Pzdr
Jakie zawieszenie kupić
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
Re: Jakie zawieszenie kupić
czyli tzw. KIT ciebie interesuje. Ok.Prono89 pisze:Witam,
na wstępie powiem, że poszukuje w miarę taniego zawieszenia obniżającego do Golfa MK2 90r w grę na pewno nie wchodzi gwint. Bardziej myślę o sprężyna + amor, a obniżyć ma tak na -60 max. Będzie stało autko na 14'' aluskach ATS CUP opony 195/45 wszystkie. Interesuje mnie też zawieszenie używane ale sprawne jeszcze, i ktore jeszcze pojeździ trochę. Prosze o sugestie (na co zwracać uwagę, czego nie kupować etc). Ew. odkupię używane zawieszenie, cena to kwestia negocjacji.
Pzdr
40/40, 60/40, 60/60 to już zależy od ciebie. Przy kupnie zwrócić uwage:
- czy mają jeszcze gwarancję (na allegro widziałem czasem kity jeszcze na gwarancji)
- kiepski amorek = widoczne ślady wyciekającego oleju
- w jakim stanie jest tłoczysko amortyzatora, czy nie ma wrzerów
Jeżeli będziesz kupywać osobiście, to sprawdź czy amora po poruszaniu tłoka wykazuje jakiś opór, a musi wyć duży. Też należy krótkimi *#cenzura#* tłoka zobaczyć czy nie wykazuje tzw. "luzu" (nie moze mieć)
Moim zdaniem nie ma sensu zakładać używanych. Bo wydasz jakiś tam chajs na urzywkę pojeździsz 2 miechy a potem pupa, trzeba regenerować co też kosztuje (na płaciłem 80zł za regenerację koni tylnych), czy jest sens? Odpoweidz sobie sam. A i jeszcze bym zapomniał jak wyciśgniesz przednie amory do regeneracji to trzeba znów robić zbierzność więc kolejna kasa.
Jedyne wyjście aby w miarę tanio wyszło: kupić 4 amory o skróconym skoku (sportowe np. MTS) nówki + do tego sportowe sprężyny urzywane ok. 100-200zł, oj tam czasem na allgro można wyrwać za 70-80zł dobre sportowe sprężyny wygrywając licytację
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
zapytaj sie MAPETA z forum czy ma w swojej otercie same amory sportowe i za ile ma cały komplet (amory + sprężyny). Wtedy zobaczysz co się bardziej opłaca. A co do sprężyn to wyrwiesz jak poszukasz na allegro 70-200zł ale trzeba szukać na bierząco.Prono89 pisze:dobra, to ile za taki kit -60 z nowym amorem i uzywaną sprężyną moge zapłacić?
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 07:45 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości