Z tej pompy akurat z różnych względów zrezygnowałem, ale faktycznie wkrótce bedzie u mnie 11mmSzumal pisze:kolega od octavi widze zbroi sie na bogato 190 koni pęka jak nic.
http://www.allegro.pl/item544946235_pom ... assat.html
230 + pompa 10
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
_tm_ sprzegło zrob tez albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.
A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział
Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.
A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 16:08 przez Szumal, łącznie zmieniany 6 razy.
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montażSzumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
FMIC to podstawa - bez tego nie ma sensu robić pozostałych modyfikacji, bo temperatura w dolocie będzie kosmiczna.Szumal pisze: Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.
Zgadza się. Po włożeniu od razu modyfikacja programu, bo się źle skończy.Szumal pisze: A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział
Sprzęgło zamów sobie tutaj - http://www.allegro.pl/item516712127_spr ... ba_a3.htmlg0trek pisze:
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż
Taniej nie znajdziejsz, wysyłka expres, u mnie smiga jak złe A śruby do zamachu skompletowałeś nowe? bo od dwumasa nie pasują...
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 15:19 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy kole mam komplet śrub. Gdyby jednak nie pasowaly to podobno w ASO można kupić je pratycznie od ręki,Szumal pisze:Sprzęgło zamów sobie tutaj - http://www.allegro.pl/item516712127_spr ... ba_a3.htmlg0trek pisze:
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż
Taniej nie znajdziejsz, wysyłka expres, u mnie smiga jak złe A śruby do zamachu skompletowałeś nowe? bo od dwumasa nie pasują...
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Tu się kolego mylisz przecież 6 nie będzie miała dłuższych przełożeń...Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Mumin mial na tamtej pompie 180KM, ale na turbo hybrydzie awx/arl i na serii wydechu ktory w ibi jest bardzo restrykcyjny.
Jak by co to jest jeszcze jedna pompa 11mm do sprzedania ori AHH.
Jak by co to jest jeszcze jedna pompa 11mm do sprzedania ori AHH.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 15:59 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz kolego racje, ale ja przecież o szóstce nic nie pisałemRapix pisze:Tu się kolego mylisz przecież 6 nie będzie miała dłuższych przełożeń...Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
Długości przełożeń w 6b są podobne w 5b tylko jest jeszcze jeden dodatkowy bieg w trase. Dlatego wg mnie dobrze jest wrzucić długą piątke do takich mocy i ma sie każdy bieg trochę dłuższy. Krótkie biegi są bardzo dobre ale do wolnossącej wysokoobrotowej benzyny
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 16:18 przez Szumal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Cena na PW, trzeba roztoczyc lape mocowania na tokarce na wieksza srednice, poza tym trzeba przerobic wtyczke lub zamienic nastawniki na pompie, to wszystko.
[ Dodano: 09 Lut 2009 16:06 ]
Jak by kogos interesowalo to sa rowniez 230 do sprzedania i turbo hybryda awx/arl i gt18/25 w obudowie awx
[ Dodano: 09 Lut 2009 16:06 ]
Jak by kogos interesowalo to sa rowniez 230 do sprzedania i turbo hybryda awx/arl i gt18/25 w obudowie awx
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jak by ktos chcial to jest okazja pompa 11 ori bez nastawnika 1000zl
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości