Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
g0trek
- Nowicjusz

- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: g0trek » pn lut 09, 2009 14:03
Z tej pompy akurat z różnych względów zrezygnowałem, ale faktycznie wkrótce bedzie u mnie 11mm

-
CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia

- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: CrocodileReggae » pn lut 09, 2009 14:42
Turbo ARL - 1000zł
zmieniony Mapsensor- od czego? jaka kwota?
, 230 - jakie oznaczenie? gdzie można je kupić? Jaki koszt?
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
-
Szumal
- Ma gadane

- Posty: 214
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Szumal » pn lut 09, 2009 14:50
_tm_ sprzegło zrob tez

albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.
A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział

Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 16:08 przez
Szumal, łącznie zmieniany 6 razy.
-
g0trek
- Nowicjusz

- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: g0trek » pn lut 09, 2009 15:08
Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez

albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić

Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż
Szumal pisze:
Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.
FMIC to podstawa - bez tego nie ma sensu robić pozostałych modyfikacji, bo temperatura w dolocie będzie kosmiczna.
Szumal pisze:
A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział

Zgadza się. Po włożeniu od razu modyfikacja programu, bo się źle skończy.
-
Szumal
- Ma gadane

- Posty: 214
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Szumal » pn lut 09, 2009 15:18
g0trek pisze:
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż
Sprzęgło zamów sobie tutaj -
http://www.allegro.pl/item516712127_spr ... ba_a3.html
Taniej nie znajdziejsz, wysyłka expres, u mnie smiga jak złe

A śruby do zamachu skompletowałeś nowe? bo od dwumasa nie pasują...
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 15:19 przez
Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
g0trek
- Nowicjusz

- Posty: 10
- Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: g0trek » pn lut 09, 2009 15:44
Szumal pisze:g0trek pisze:
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż
Sprzęgło zamów sobie tutaj -
http://www.allegro.pl/item516712127_spr ... ba_a3.html
Taniej nie znajdziejsz, wysyłka expres, u mnie smiga jak złe

A śruby do zamachu skompletowałeś nowe? bo od dwumasa nie pasują...
Przy kole mam komplet śrub. Gdyby jednak nie pasowaly to podobno w ASO można kupić je pratycznie od ręki,
-
Rapix
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: Rapix » pn lut 09, 2009 15:45
Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez

albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
Tu się kolego mylisz przecież 6 nie będzie miała dłuższych przełożeń...
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pn lut 09, 2009 15:59
Mumin mial na tamtej pompie 180KM, ale na turbo hybrydzie awx/arl i na serii wydechu ktory w ibi jest bardzo restrykcyjny.
Jak by co to jest jeszcze jedna pompa 11mm do sprzedania ori AHH.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 15:59 przez
Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Szumal
- Ma gadane

- Posty: 214
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Szumal » pn lut 09, 2009 16:06
Rapix pisze:Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez

albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić
Tu się kolego mylisz przecież 6 nie będzie miała dłuższych przełożeń...
Masz kolego racje, ale ja przecież o szóstce nic nie pisałem

Długości przełożeń w 6b są podobne w 5b tylko jest jeszcze jeden dodatkowy bieg w trase. Dlatego wg mnie dobrze jest wrzucić długą piątke do takich mocy i ma sie każdy bieg trochę dłuższy. Krótkie biegi są bardzo dobre ale do wolnossącej wysokoobrotowej benzyny

Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 16:18 przez
Szumal, łącznie zmieniany 2 razy.
-
SToRM
- V.I.P.

- Posty: 1770
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
- Lokalizacja: GOP
Post
autor: SToRM » pn lut 09, 2009 16:46
Dario84 pisze:Jak by co to jest jeszcze jedna pompa 11mm do sprzedania ori AHH.
Cena?

-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn lut 09, 2009 16:59
SToRM pisze:Cena?

no i czy pompa z AHH podchodzi do AFN bez przeróbek w sensie mocowania i wtyczki ?
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pn lut 09, 2009 17:04
Cena na PW, trzeba roztoczyc lape mocowania na tokarce na wieksza srednice, poza tym trzeba przerobic wtyczke lub zamienic nastawniki na pompie, to wszystko.
[ Dodano: 09 Lut 2009 16:06 ]
Jak by kogos interesowalo to sa rowniez 230 do sprzedania i turbo hybryda awx/arl i gt18/25 w obudowie awx
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Rapix
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: Rapix » wt lut 10, 2009 00:10
cowboy pisze:SToRM pisze:Cena?

no i czy pompa z AHH podchodzi do AFN bez przeróbek w sensie mocowania i wtyczki ?
przy ori 11 w afn czy 1z trzeba przerabiać stelaż i to co Daro napisał

-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » wt lut 10, 2009 08:04
Jak by ktos chcial to jest okazja pompa 11 ori bez nastawnika 1000zl
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości