wg mnie twój kolega też ma walnięty termostat bo właśnie jego zadaniem jest trzymać cały czas róną temp a nie na trasie niższą a w mieście wyższąZoltecek pisze:wiesz jezdziłem dzis kolegi golfem 1.6 u niego w miescie trzyma 90oC a w trasie 60-70 moze po prostu przysłonic chłodnice ale nie wiem czy to jest prawidłowe rozwiazanie pachnie pomysłowym hieronimem
Co złe termostat , czy obudowa od termostatu ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tomekra
- Użytkownik
- Posty: 477
- Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
- Lokalizacja: SKIERNIEWICE
- Kontakt:
[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]
Może ktoś sie spotkał z wymianą obudowy od termostatu , jest to ta z prawej na śrubki . Wymieniłem nieorginalną . Nadal w trasie spada mi temp do 60 oC Możliwe jest żeby nieorginalną była zła ??
Z góry dzięki za odp
[ Dodano: Sro Gru 14, 2005 16:03 ]
Dodam że termostat uprzednio również wymieniłem
Z góry dzięki za odp
[ Dodano: Sro Gru 14, 2005 16:03 ]
Dodam że termostat uprzednio również wymieniłem
http://pub.sinuspl.net/plaza/
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
1 minuta od odpalemia samochodu?Zbikra pisze:Janek82 pisze:Mam pytanie o te sprawdzanie przewodów czy dolny ma być zimny do temp 90oC czy tylko na początku ma być zimny , z góry dziękuje za odpowiedz.
Ma być zimny cały czas, ciepły zaczyna sie robić dopiero jak zacznie otwierać się termostat. Przy całkowitym otwarciu termostatu oba węże powinny mieć jednakową temp.
Czas między początkiem otwierania się termostatu, a całkowitym jego otwarciem to ok. 1 minuta.
TUTENHAMON
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
termostat
jeszcze co do tego otwierania sie termostatu-nie ma takiej opcji zeby przy 90 stopniach oba weze przy chlodnicy mialy te sama temperature,a to dlatego ze calkowite otwarcie termostatu nastepuje przy 102 stopniach.U mnie przy normalnej temp.waz dolny jest zawsze troche chlodniejszy.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
problem
to wszystko zalezy od tego czy samochod na postoju sie rozgrzewa czy normalnie-w trakcie jazdy.Na postoju to pewnie z 15 minut by sie nagrzewal do 90 stopni.U mnie samochod sie nagrzewa przez ok.4 km do 90st.A co do tego jak to jest to napisze Ci jak byc powinno-od odpalenia do temperatury 87 stopni plyn chodzi tyklo w silniku,bez chlodnicy i dlatego goracy jest tylko waz gorny.Przy 87 stopniach termostat sie otwiera i zaczyna byc cieply waz dolny.Pelne otwarcie termostatu nastepuje przy 102 stopniach.Gdy jedziesz po trasie termostat sie kurczy,bo samochod ma lepsze chlodzenie.Gdy temperatura dojdzie do 93 stopni zalacza sie wiatrak na pierwszy bieg.Przy 105 stopniach na drugi.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
problem
jesli masz silnik 1,6 75 km lub 1,8 90 km to termostat jest w pompie wody-dolny waz do niej idzie z chlodnicy-odkrecasz krociec(uwazaj zebys srub nie pourywal)na ktory jest naciagniety waz i w srodku jest termostat.Jesli masz inny silnik to przykro mi-nie wiem.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 40 gości