zmiana przerwy w pracy tylnej wycieraczki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kraja87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 547
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 18:00
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

zmiana przerwy w pracy tylnej wycieraczki

Post autor: kraja87 » ndz lut 08, 2009 13:50

Panowie :) Ostatnio podczas takiej pogody jaką mamy za oknem, tylna wycieraczka naprawdę się przydaje. Denerwuje mnie tylko że zbyt często wyciera szybę... musiałoby naprawdę lać jak z wiadra żeby przerwa w pracy wcieraczki była odpowiednia.

I tu moje pytanie: jak wydłużyć przerwę podczas włączonego trybu przerywanego tylnej wycieraczki? I czy wogóle da się to zrobić?

Chciałbym zwiększyć przerwę w pracy wycieraczki bo ciągłe wyłączanie i włączanie doprowadza mnie do szału :P pozatym przy każdym wyłączaniu po jednym wytarciu szyby załącza się sprysk, i zostawia na środku szyby płyn :)


Golf sprzedany, ale w planie powrót do VW :) Chwilowo Mondeo kombi w dieselku :)

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » ndz lut 08, 2009 14:05

Sądzę, że to zależy od przekaźnika i nic z tym nie zrobisz...



fj1200
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn sty 26, 2009 22:05
Lokalizacja: Wraszawa

Re: zmiana przerwy w pracy tylnej wycieraczki

Post autor: fj1200 » ndz lut 08, 2009 14:35

kraja87 pisze:Panowie :) Ostatnio podczas takiej pogody jaką mamy za oknem, tylna wycieraczka naprawdę się przydaje. Denerwuje mnie tylko że zbyt często wyciera szybę... musiałoby naprawdę lać jak z wiadra żeby przerwa w pracy wcieraczki była odpowiednia.

I tu moje pytanie: jak wydłużyć przerwę podczas włączonego trybu przerywanego tylnej wycieraczki? I czy wogóle da się to zrobić?

Chciałbym zwiększyć przerwę w pracy wycieraczki bo ciągłe wyłączanie i włączanie doprowadza mnie do szału :P pozatym przy każdym wyłączaniu po jednym wytarciu szyby załącza się sprysk, i zostawia na środku szyby płyn :)
NIESTETY NIC Z TYM NIE DA SIĘ ZROBIĆ TAK JEST ZAPROGRAMOWANY I KONIEC STEROWNIK WYCIERACZEK JEST URZĄDZENIEM ELEKTRONICZNYM :bigok:


TUNING HAMOWNIA WA-WA BIELANY

Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » ndz lut 08, 2009 21:26

Robierz przekaźnik od tylnej wycieraczki, zobacz jaki jest tam układ odpowiedzialny za przerywaną prace, jeśli jest jakiś standardowy to poszukaj jego noty katalogowej i sprawdź jakie mają być wartości elementów dla danego czasu.
Jeśli nie jest to typowy układ albo nie ma do niego noty to na wyczucie zmień jakiś kondensator albo opornik, sprawdź jak po zmianie zachowa się układ i dobierz wartości elementów do czasu jaki Ci odpowiada.
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 21:27 przez Q.bak, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 232 gości